Tunix Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Deze ziet er veel beter uit dan je andere sig! + De vector brushes geven en mooi effect + De 'explosies' erdoor zijn ook mooi + Achtergrond erg mooi + Achtergrondkleur past goed bij de brushes - Je render vind ik een beetje vaag - Bij zijn rechterschouder lijkt het wel alsof je het gewoon hebt weggegumd - Het vierkantje rond G-Unit had je beter een andere kleur kunnen doen Ik geloof nog steeds dat je wel beter kunt, maar deze vind ik ook wel mooi hoor. Een 7.5. Keep it up. Reageren
GFXMaster Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Mooi, vooral het Vector gebrush, 8.5/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Leuke signature alleen je hebt bijna altijd zelfde stijl probeer eens iets anders. Maar ik vind hem zelf leuk gelukt een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.