Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik was weer eens gaan googlen en toen vond ik dit: Is hij echt of toch Fake? Ik denk toch Fake
TomHagen Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik denk ook dat ie verschrikkelijk nep is. waar heb je em gevonden?
Rickos Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Deze screen is ongelofelijk fake om een aantal redenen 1. gta heeft geen merken in het spel zitten 2. tis grafisch vreselijk lelijk 3. Ik geloof dat dit een screen was van driver uit de begin fase. 4. tis geen neiuwe screen hij is uit 2005 Je ziet hem wel meer op t internet als fake screen staan Hoe kom je er dan op om een fake screen te plaatsen
Da Phoenix Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Deze screen is ongelofelijk fakeom een aantal redenen 1. gta heeft geen merken in het spel zitten 2. tis grafisch vreselijk lelijk 3. Ik geloof dat dit een screen was van driver uit de begin fase. 4. tis geen neiuwe screen hij is uit 2005 Je ziet hem wel meer op t internet als fake screen staan Hoe kom je er dan op om een fake screen te plaatsen Je ziet zo Ford staan ook. zo Fake als maar kan
Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Zo slecht vind ik hem nou ook weer niet! Maarja.
uniQueGTA Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Te nep vergelijk die politie auto uit die screen en van de echte screens maar , die zyn heel anders. en hij is veel te vierkantig :S
nationalist Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar de achtergrond lijkt wel realistisch, gelijk dat die politieauto erop geplakt is
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 en naast de redenen die al genoemd zijn hij lijkt niet op gta, en sony computer entertainment europe staat erop..en die heeft niets met de productie en ontwikkeling van gta iv te maken hooguit kun je zon tekst vinden op screens die uit sony's eigen studio komen.
NilsHolgersson Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Lijkt wel op een screen van Midtown Madness.
Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Lijkt wel op een screen van Midtown Madness. Daar denk ik nu ook aan.. Dus idd Fake! ?
Joriz Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik denk dat je van te voren wel kon bedenken dat deze screen nep is of iedergeval niet van GTA is aangezien het totaal niet lijkt op de uitgegeve screenshots die in onze galerij staan. Tevens is het niet nodig voor alles wat op het internet wordt gevonden een topic aan te maken. Controlleer is of er al een vergelijkbaar topic is en of de bron wel betrouwbaar is.
Recommended Posts