Suburban Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 heej als ik SA Mp aanklik op me desktop, laad hij eerst 5 secondes ofzo en dan krijg ik duizenden pop ups ( worden er steeds meer ) je kan ze niet wegklikken en zo. en vervolgens doet SAMP het niet eens hoe komt dit ? Sub >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA:MP" forum. <<< Reageren
BaasB Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 heejals ik SA Mp aanklik op me desktop, laad hij eerst 5 secondes ofzo en dan krijg ik duizenden pop ups ( worden er steeds meer ) je kan ze niet wegklikken en zo. en vervolgens doet SAMP het niet eens hoe komt dit ? Sub Hmm, ik had die error eerst ook, en het was makkelijk op te lossen. Gewoon even deze patch installeren: Klik. Het kan ook zijn dat je versie 2 van GTA San Andreas hebt, dan kun je SA:MP niet spelen. In dat geval moet je GTA San Andreas even downgraden naar versie 1, dat kan met behulp van deze patch: Klik. En wat bij sommige mensen ook zelfs al goed hielp, is de main.scm en de script.img bestanden van versie 2 te vervangen met de main.scm en de script.img bestanden van versie 1. Ik heb deze bestanden in de bijlagen van deze post gezet. Ga naar C:/ Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas / data / script. Verwijder de bestanden die in die map staan, en vervang ze door de bestanden die ik in de bijlagen van deze post geplaatst hebt. Maar je kunt beter eerst even proberen of het met deze patch werkt: Klik. Succes. V1_files.rar Reageren
Suburban Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) oke bedankt, bye pop=ups maar als ik nu er op druk krijg ik zo'n lijst waarvan ik denk dat het de servers zijn. maar die is leeg en dan druk ik op add server dan klik ik op die en dan staat er in beeld ( spe lstart op ) links-boven connecting to 7777 ? en dat stond er best lang ben ik iets vergeten ofzo EDIT: laat maar, moest ff op internet drukken hij stond op favourites Bewerkt: 20 juni 2007 door Suburban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.