broodjekaas Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb een probleem als ik een mod gebruik loopt het spel halverwegen het laden vast en kan niks meer doen alleen de pc uit drukken, hij loopt dus helemaal vast... wat moet ik nu doen?? gr.rico Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb een probleem als ik een mod gebruik loopt het spel halverwegen het laden vast en kan niks meer doen alleen de pc uit drukken, hij loopt dus helemaal vast... wat moet ik nu doen??gr.rico Dan heb je een verkeerde versie. San Andreas kent 3 versies, namelijk V1, V1.01 en V2. V1.01 is niet belangrijk verder, dus die mag je ook gelijk weer vergeten. Een tijd geleden kwam er een mod uit die de 'gta wereld' wat op zijn kop zette, en daarom is er besloten een tweede versie te maken waarin de mogelijkheid tot modden beprekt is. Jij hebt momenteel waarschijnlijk V2, want de mod doet het niet. Je moet even deze patch installeren, daarmee moet alles opgelost zijn. Je downgrade dan naar V1, wat dus betekent dat je met mods kan spelen. Reageren
broodjekaas Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb een probleem als ik een mod gebruik loopt het spel halverwegen het laden vast en kan niks meer doen alleen de pc uit drukken, hij loopt dus helemaal vast... wat moet ik nu doen??gr.rico Dan heb je een verkeerde versie. San Andreas kent 3 versies, namelijk V1, V1.01 en V2. V1.01 is niet belangrijk verder, dus die mag je ook gelijk weer vergeten. Een tijd geleden kwam er een mod uit die de 'gta wereld' wat op zijn kop zette, en daarom is er besloten een tweede versie te maken waarin de mogelijkheid tot modden beprekt is. Jij hebt momenteel waarschijnlijk V2, want de mod doet het niet. Je moet even deze patch installeren, daarmee moet alles opgelost zijn. Je downgrade dan naar V1, wat dus betekent dat je met mods kan spelen. ik heb geprobeerd hem te downloade maar aan het einde staat er invalid directory..?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb geprobeerd hem te downloade maar aan het einde staat er invalid directory..?? Dat betekent dat je niet de correcte directory naar de installatie map van GTA: San Andreas hebt gegeven. De standaard directory is meestal: 'Deze computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.' Jij hebt hem dus niet goed staan, of je hebt GTA San Andreas ergens anders heen geïnstalleerd. Je moet dus de directory geven naar de map waar de '.exe' van GTA: San Andreas staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.