Galiorix Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Een tijdje geleden had ik het probleem (dacht ik) dat GTA Vice veelste heet werd , maar ik heb hem met een compressor uitgespoten , dus daar zal het niet meer aan liggen , maar het probleem is er dus nog steeds. Nu krijg ik een scherm te zien van Fysieke geheugen dump , ik heb absoluut geen idee wat het betekent , en ook niet wat ik er mee aan moet Ik krijg als bericht te zien bovenaan: DRIVER_IQL_NOT_EQUAL Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) ... Bewerkt: 24 juni 2007 door .:TOM:. Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Try google ?Tom Ik denk niet dat deze jongen dit een zinvolle reactie vind. Als je niks beter weet te posten. Dan hoef je in het vervolg zulke dingen niet meer te posten. Volgens mij ligt het aan je drivers van je grafische kaart. Als ik jou was zou ik die gewoon is updaten. Kan zijn dat het probleem verholpen is. Het kan ook zijn dat de videokaart te warm wordt, waarmee er dan een herstart van de PC tot gevolg komt. Maar dan krijg je normaal gezien geen error. Je videokaart kan ook te ligt zijn voor het spel... maar dat betwijfel ik... Kan je even je merk en type posten van je videokaart? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Start je pc nog wel normaal op? Start Windows nog wel normaal op, of krijg je waar je normaal het opstartscherm ziet die fout, en start de pc dan weer opnieuw op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.