Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Je ken ook naar de site gaan www.gammo.nl en dan op video archief, en dan zie je platform en daar ken je dan consels uitkiezen en een spel die je leuk vind intypen en dan ken je een vidoe van dat spel zien. Handig voor de mensen die een spel willen en kennen kijken of die spel leuk is. Lolz, dat wist ik niet ()_() Je kan ook naar http://www.gamekings.tv/?cat=3 om Gamekings afleveringen online te bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Gammo kijk ik echt alleen voor de footage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Gammo geeft je wel een goed idee over de game welk character je speelt, of wie de andere hoofdpersonen zijn? Ik vindt het zelf wel jammer dat ze de gameplay niet laten zien Maarja, ik vindt het zeker wel een leuk programma Ik keek hier altijd naar, Ik hoop dat het nog terugkomt Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
analyzer Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 gamepower is pakke beter as gammo zenne diene frank is egt wel lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Ik keek altijd gammo maar ik vondt alleen dat de filmpjes een beetje kort duurden en dat het hele programma ook maar kort duurde. Weet iemand misschien waarom gammo er niet meer opkomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 Ik vind Gamekings beter dan Gammo. Bij Gamekings vind ik dat ze de kijkers beter informeren over de games, wat ik bij Gammo minder het gevoel heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 maar hoezo is gammo gestopt dan? alleen vanwege een zomerstop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ik vind InsideGamer TV wel leuk en Gamekings. Gammo vind ik niet echt handig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2007 Ik keek er alleen naar als ik het toevallig tegenkom tijdens het zappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Ik kijk er soms wel naar. Maar GameKings vind ik altijd wel leuker. Gammo heeft soms wel wat handige dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Gammo vind ik echt waardeloos. Dan kijk ik vele malen liever naar Gamekings. Die is wel weer op de buis; van gammo heb ik geen idee. PU ft Gamekings crew rulez!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2007 Jammer dat het niet meer komt.. Ik vond het alltijd wel een goed programma! Allhoewel ik game kings toch even wat beter vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2007 Ik keek alleen als ik het opeens tegenkwam maar nu kijk ik heel soms gamekings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.