Jump to content

Template

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb niks gevonden op Google.

Je kan proberen een Skin te requesten (aanvragen) op bijvoorbeeld Invisionize, maar daar doen ze alleen voor Invision Power Board skins. (Waarmee je FTP toegang hebt)

Wat ik je aanraad is:

- Verder zoeken op Google

- Begin een echte IPB 1.3 Forum te uploaden, dus niet registreren. Bij de Master Tutorial list vind je er een staan hoe je IPB 1.3 moet uploaden. Het is simpel. Hierna kan je je Habbo skin requesten.

Wat ook kan is een Invisionfree Skin van Habbo te requesten, ik weet alleen niet waar je dat kan doen.

BTW:

Als je skins request, willen sommige mensen geld ervoor.

Je kan het beste gewoon als je geen Habbo skin vind een ander skin vinden die bijvoorbeeld de kleur van Habbo heeft, en gewoon een Habbo logootje erbij maken.

Geplaatst:

Ahá, de mooie Poporange skin. :dans:

Dat kan helaas niet op IPBFree.

Nogmaals; ;)

IPBFree = dat je je board registreert, niet upload. Uploaden is dat je zélf Invision Power Board (een forum systeem) upload naar je webserver.

IPBFree is registreren en klaar is kees.

Jou skin die jij wilt gaan gebruiken heet Poporange en is alleen voor Invision Power Board (de ''upload'' versie).

Invision Power Board = netals IPBFree alleen bij Invision Power Board heb je veel meer functies.

Bij Invisionize.com kan je Poporange downloaden voor 1.3 voor Invision Power Board. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dankje, maar eh.. waar staat de downloadlink?

Bewerkt: door tallex

Ik klik op readme en dan op nieuwe installatie en dan vind hij de pagina niet.

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Even een tip, ik zou als ik jou was geen IPB 1.3.1 Final niet op je webhosting zetten of je eigen server, het zit zo vol met gaten, toen ik hem gebruikte ben ik 5 maal gehac.ked, sterk af te raden dus.

Geplaatst:
Even een tip, ik zou als ik jou was geen IPB 1.3.1 Final niet op je webhosting zetten of je eigen server, het zit zo vol met gaten, toen ik hem gebruikte ben ik 5 maal gehac.ked, sterk af te raden dus.

Tjah, 150 euro betalen voor Forum Software is ook niet zo goedkoop. :7 Tevens kan je IPB 1.3.1. wel patchen met een Mod.

@Tallex,

Ik neem aan dat je dus blijft op IPBfree, okee. Je hebt een skin code nodig. Een code van een skin die haal je ergens van een skin site. Zoals deze; http://forums.ifskinzone.net/index.php

Je kopiéért de code van je skin en die plaats je in je Style Sheets.

Ik moet nu ergens naartoe gaan, maar ik edit dit bericht wel zo als ik terug ben.

Geplaatst:

Als je een site opricht met een bedrijf erachter is 150€ niet echt enorm veel hoor. En denk jij dat zo'n mod ook 100% veilig is. Trouwens IPB 1.3 werkt overigens niet eens meer op de nieuwste versies van PHP en MySQL en de mods die daar voor zijn zijn ook niet veilig.

Het nadeel van IPBfree is dat je geen backups kan maken moest je later dus zelf je forum willen (laten) hosten dan moet je helemaal opnieuw beginnen met je forum wat ook niet echt leuk is voor alle members en jouw.

Als je een site opricht met een bedrijf erachter is 150€ niet echt enorm veel hoor. En denk jij dat zo'n mod ook 100% veilig is. Trouwens IPB 1.3 werkt overigens niet eens meer op de nieuwste versies van PHP en MySQL en de mods die daar voor zijn zijn ook niet veilig.

Het nadeel van IPBfree is dat je geen backups kan maken moest je later dus zelf je forum willen (laten) hosten dan moet je helemaal opnieuw beginnen met je forum wat ook niet echt leuk is voor alle members en jouw.

Er zijn wel Mods om je IPB 1.3.1. voor mySQL 5 en PHP 5 te laten werken. Ik weet alleen niet waarom het dan niet veilig zou zijn. :?

Je hebt wel gelijk dat de mod niet 100% veilig is, maar hij verbetert wel een paar dingen. :)

Het is inderdaad bij IPBFree dat je geen backups kan maken.

Maar bij InvisionFree kan het wel; niet dat jij het maakt, maar dat de medewerkers van Invisionfree het maken. Stel dat je board is gehackt; dan kan je een zogenaamde 'Support Ticket' sturen naar hun met dat je zegt dat je gehackt bent en graag backups wilt. Dat is (volgens mij) gratis.

Ik weet niet of dat bij IPBFree ook is.

Edit:

Bij Invisionfree duurt het zeker wel meer dan 3 dagen om je board terug te krijgen, vooral omdat ze het heel erg druk hebben.

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...