Jump to content

USB-Stick

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee iedereen,

Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet posten in het software forum of hardware, ik heb gewoon gedaan. Verplaats het als het verkeerd is :Y

Ik heb vandaag een USB-Stick gekocht en ik wil alle foto's op deze computer naar een andere computer brengen met behulp van die USB-Stick. Nu is het probleem, elke keer als ik iets kopiëer naar die USB-Stick dan krijg ik een snelkoppeling. En als ik dan naar de 2de computer ga dan gaat het niet. Hoe moet ik foto's kopiëren zonder dat het een snelkoppeling word ?

Met vriendelijke groeten,

Woetsha.

Geplaatst: (bewerkt)
Hee iedereen,

Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet posten in het software forum of hardware, ik heb gewoon gedaan. Verplaats het als het verkeerd is :Y

Ik heb vandaag een USB-Stick gekocht en ik wil alle foto's op deze computer naar een andere computer brengen met behulp van die USB-Stick. Nu is het probleem, elke keer als ik iets kopiëer naar die USB-Stick dan krijg ik een snelkoppeling. En als ik dan naar de 2de computer ga dan gaat het niet. Hoe moet ik foto's kopiëren zonder dat het een snelkoppeling word ?

Met vriendelijke groeten,

Woetsha.

Met kopieeren en plakken (en niet slepen)?

Dat doe je zo:

je gaat naar de foto map, druk op CTRL+A, CTRL+C, dan ga je naar de USB stick en druk op CTRL+V

Bewerkt: door ifc3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...