Jump to content

Savegame probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Wie kan mij helpen, ik krijg het vliegen maar niet onder de knie. Nu heb ik de een savegame van Learning To Fly bij mij GTA Files gezet (Mijn Documenten). Moet ik dit bestand nog uitpakken via Winrar, want als ik nu het spel opstart en Verdant Meadows laad dan moet ik toch eerst weer die vliegschool missies doen.

Alvast bedankt voor je hulp.

Greetz,

Spoon

Geplaatst:

Wekom op hét GTA Forum Spoon1984 :cya:

Zoals ik het begrijp heb je een savegame gedownload. Als je een savegame download moet je erop letten dat je een savegame kiest die geschikt is voor jou versie van het spel, als je een verkeerde versie hebt gedownload zal de savegame niet laden maar zal er een nieuw spel starten.

- De savegame hoort thuis in de map GTA San Andreas User Files, in de map Mijn Documenten of Documenten (Vista).

- Daarnaast moet het bestand de extensie .b hebben en een grootte van 198kb. Als jou savegame eindigt op .rar of .zip, er zijn meerdere mogelijkheden maar deze zijn het meest gebruikt, heb je te maken met een ingepakt bestandje en die zal je dan even moeten uitpakken met bijvoorbeeld winzip of winrar.

- Waar je ook op moet letten is het getal in de naam van de savegame. In GTA:SA is maximaal plaats voor 8 savegames die elk een corresponderende cijfer hebben in de naam van het bestand. Elke savegame moet dus z'n eigen nummer hebben. Heb je bijvoorbeeld al een savegame met het cijfer 1 dan zal de tweede savegame met dezelfde naam door windows een andere naam krijgen welke je moet bevestigen.

Een savegame in slot 1 ziet er zo uit: GTASAsf1.b

Succes en nog veel plezier op het forum. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Koe,

Ik heb het volgende gedaan : Savegame Hulp, ben naar dit subforum gegaan. Heb daar Learning Too Fly gedownload, direct laten opslaan bij Mijn Documenten> GTA User Files. (198KB)

Bewerkt: door Spoon1984
Geplaatst:
Bedankt Koe,

Ik heb het volgende gedaan : Savegame Hulp, ben naar dit subforum gegaan. Heb daar Learning Too Fly gedownload, direct laten opslaan bij Mijn Documenten> GTA User Files. (198KB)

Ik ben mede verantwoordelijk voor de beide savegamestopics. Ik heb beide savegames getest, en beiden doen ze het gewoon. Je geeft overigens een link naar een project van savegames, dus ik denk dat je niet helemaal goed zit. Je moet even een savegame downloaden uit de speciaal daarvoor bestemde topics. Je kunt hier een savegame voor V1 downloaden en hier voor V2.

Je versienummer kun je overigens onderaan je scherm zien, in het hoofdmenu. Staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Daaruit kun je dus opmaken voor welke versie je je savegame moet downloaden.

Geplaatst:
Je versienummer kun je overigens onderaan je scherm zien, in het hoofdmenu. Staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Daaruit kun je dus opmaken voor welke versie je je savegame moet downloaden.

Tis uit eindelijk gelukt, maar nu ben ik wel mijn wapens, tattoo's, auto's/motoren en geld kwijt. Dus misschien probeer ik dat vliegen nog eens onder de knie te krijgen. In ieder geval ook jij bedankt !

Geplaatst: (bewerkt)

Tis uit eindelijk gelukt, maar nu ben ik wel mijn wapens, tattoo's, auto's/motoren en geld kwijt. Dus misschien probeer ik dat vliegen nog eens onder de knie te krijgen. In ieder geval ook jij bedankt !

Dat is het nadeel dat je loopt als je een savegame download, inderdaad. Ik heb er wel een oplossing voor. In dit forum gedeelte kun je je missies laten halen door iemand anders, mocht het jezelf niet lukken. Jij post dan je savegame en iemand anders zal in dit geval dan de vliegschool voor je halen. Als die voltooid is krijg je gewoon weer je oude savegame terug, en kun je gewoon verdergaan met de storyline en met je eigen spullen.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...