Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zntimageuy2.jpg

Henkie de topzanger uit Elst met de topliedjes Goudvis,Lief klein konijntje,De fiets van pa en natuurlijk Sjoe sjoe wa de nieuwste van Henkie ! Henkie komt uit elst en is de top van zangers hier is een pagina van Wikipedia !

Henkie (afkomstig uit Elst (Gelderland)) is een Nederlandse zanger, die in 2006 in Nederland en Vlaanderen een zomerhit scoorde met het nummer Lief klein konijntje.

De melodie van Lief klein konijntje is die van The Battle Hymn of the Republic, een Amerikaans lied dat herinnert aan de Amerikaanse burgeroorlog. De muziek is van William Steffe. Lief klein konijntje blonk uit in de simpelheid van de tekst met een herkenbare melodie. Vooral bij jongeren was het een populair lied. Het was in veel kroegen ook een veelgedraaid lied. Het lied bereikte in de Vlaamse Ultratop 50 de nummer 1-positie.

Henkie heeft in februari 2007 zijn nieuwe single 'Mijn Goudvis' uitgebracht.

HENKIE IS TOP

Hier de liedjes ! van youtube!

Lief klein konijntje :)

Mijn goudvis :)

De fiets

Sjoe Sjoe Wa :)

En wat vinden jullie van Henkie ?? :):dans:

Bewerkt: door wijst
Geplaatst:

aaaahneeee niet weer henkie dat op dit forum heerst, signatures en nu dit topic nog ...

mijn moeder heeft hem als ringtone op hare GSM >_<

Geplaatst:

Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Volgens de eisen die mensen aan een zanger of hun lied mogen stellen is het bagger, slecht, troep, verschrikkelijk, belachelijk etc etc etc. Maar ik geef (schoorvoetend) toe dat het reportoire van Henkie in een kroeg, onder het genot van een biertje en met gezellige mensen om je heen toch wel grappig is. Zo slecht dat het leuk wordt, dat idee.....kopen zal ik het nooit maar het is wel grappig :Y

Geplaatst:
mijn moeder heeft hem als ringtone op hare GSM >_<

Mijn condoleances.

Ik vind 'Henkie' zwaar overhyped. Mede doordat hij van die simpele liedjes heeft die nergens op slaan.

Geplaatst:

Ik vind mensen zoals Henk zeer kinderachtig, achterstandig en triest. Over de muziek is niks te zeggen, leuk voor kinderen, maar het feit dat de nummers van hem meer in kroegen en disco's worden gedraaid, en zelfs in de hotlijsten staan, maakt deze zanger een erg laag figuur, met een behoorlijke achterstand. Je richten op jongeren met jump endergelijke is prima, maar richt je met deze muziek dan ook gewoon op kinderen, waarvoor de muziek bedoelt is. Niet op de jeugd...

Geplaatst:

Echt te kinderachtig! Waarom hebben hem als sig?

Vooral die videoclip van 'Lief klein konijntje' is zo dom! :Y

Geplaatst:

Ik vind hem eigenlijk best wel grappig. :puh: De teksten slaan nergens op, maar dat is juist grappig. Ik vind het knap dat Henkie toch nog een nummer 1 hit heeft gescoord. Want tja, hij is al 61 jaar! Maar voor zijn muziek moet je wel in een lollige bui zijn. Ik woon ook in Elst en hij komt daar vandaan. Dus hier hoor je wel veel van Henkie. :puh: Maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien.

Zijn muziek slaat inderdaad nergens op, maar toch is het grappig om naar te luisteren.

_O_ Respect voor Henkie _O_:puh:

Geplaatst:

Whahaha, ik heb op Sjoe Sjoe Wa Wa gedanst met een dochtertje van een kennis met oud en nieuw. Lachen dat het was. Hij heeft inderdaad leuke liedjes! :tu:

Geplaatst:

Henkie vind ik een beetje kinderachtig.

De liedjes zijn wel grappig tijdens oud en nieuw als je dan in een beetje lollige stemming bent :D:D^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ach zolang de kleintjes hem leuk vinden en hij zich niet gaat richten op de wat oudere doelgroep dan ben ik tevreden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...