Da Phoenix Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Hij moet echt postzegels gaan verzamelen Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 opsluiten die gek, valt onder gek maken van mensen, als je het nummer 10 seconden hebt gehoord blijft het 3 dagen in je hoofd hangen. daarom stegen de zelfmoordneigingen zo erg in die periode van lief klein konijntje. sirieus deze cd`s zijn alleen leuk om te kopen en ze dan allemaal 1 voor 1 verrot te slaan. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Deze nummers zijn alleen leuk als je 'n stuk in je kraag hebt... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Wat een troep... ik haat het als mensen doen alsof ze kinderachtige dingen leuk vinden. gozer je neemt mij de woorde uit de mond Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 En ik heb er vooral een hekel aan als iedereen zo leuk mee gaat doen met die liedjes op stap of in een disco ofzo.. Opsluiten die vent.. Reageren
LBG Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Sorry vooor de bump maar ik ben het eens met Daddypimp... vooral als ze dan heel hard gaan lachen en zeggen ´´Ik ben melig!´´ Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Het is troep voor de meute maar zolang je de meute geen echte muziek laat horen (zet je radio maar eens aan, het enige wat je hoort is softe troep van Marco Borsato en U2) kun je ze nooit kwalijk nemen dat mensen als Henkie succes hebben. Echte muziek scoort niet meer; hedendaagse wegwerpnummers gaan hoogstens een week mee. (liefst als ringtone) Ella ella ella e e e e ella ella ella e e e ella Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Henk is geweldig! De Henk die ik bedoel dan, de Henk van de internetplaatjes etc. Nee, deze Henk is echt verschrikkelijk. Een zanger met de naam Henkie is niet erg, kan ik zelfs nog wel om lachen, maar iemand die liedjes voor kinderen van 4 die niet grappig zijn laat horen, en dan niet aan kinderen van 4, maar aan de 'jeugd', daar kan ik wel om huilen Al zijn sommige van die liedjes best grappig hoor ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.