Sseb Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb error om samp 0.2 te installen; error opeining file for writing C:\program files\ rockstar games\ gta san andreas\samp.exe click abort to stop the installation retry to try again, or ignore to skip this wat kan ik doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik heb error om samp 0.2 te installen;error opeining file for writing C:\program files\ rockstar games\ gta san andreas\samp.exe click abort to stop the installation retry to try again, or ignore to skip this wat kan ik doen? Ik heb er niet veel verstand van verder, hoor. Maar heb je misschien je oude SA-MP versie nog geïnstalleerd staan? Je zou hem even verwijderen, en het dan nog eens kunnen proberen. Werkt dat ook niet, dan zou je eventueel GTA zelf opnieuw kunnen proberen, maar verwijder eerst eens de oude versie, als je die er nog op hebt staan. Reageren
twaka Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 ik heb error om samp 0.2 te installen;error opeining file for writing C:\program files\ rockstar games\ gta san andreas\samp.exe click abort to stop the installation retry to try again, or ignore to skip this wat kan ik doen? Ik heb er niet veel verstand van verder, hoor. Maar heb je misschien je oude SA-MP versie nog geïnstalleerd staan? Je zou hem even verwijderen, en het dan nog eens kunnen proberen. Werkt dat ook niet, dan zou je eventueel GTA zelf opnieuw kunnen proberen, maar verwijder eerst eens de oude versie, als je die er nog op hebt staan. Dat de oude versie van SA-MP nog geinstalleerd is zou niet uit moeten maken. Je moet 0.1 over 0.2 heen kunnen installeren en andersom. Mischien dat je inderdaad je GTA:SA opnieuw moet installeren. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Je hebt SA:MP nog ergens open staan. Klik gewoon op 'Ignore' (negeren) of sluit SA:MP af en probeer het opnieuw. Dan lukt het, op allebei de manieren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.