Jump to content

98%


Matozovich

Recommended Posts

Ik heb vice city bijna helemaal uitgespeels maar ik mis nog een unique stunt. Ik heb ze allemaal gehad maar er staat nog steeds dat ik er nog een moet. Kan ik nergens zien welke stunt ik nog moet.

Ik heb ergens gelezen dat er bestandje bestaat waar dat mee te zien is maar het lukte me niet om hem te installeren. kan iemand me helpen??

>>> Door HerrieM: Onderwerp afgesplits omdst het veelal om andere dingen gaat dan de Unique Jumps.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vice city bijna helemaal uitgespeels maar ik mis nog een unique stunt. Ik heb ze allemaal gehad maar er staat nog steeds dat ik er nog een moet. Kan ik nergens zien welke stunt ik nog moet.

Ik heb ergens gelezen dat er bestandje bestaat waar dat mee te zien is maar het lukte me niet om hem te installeren. kan iemand me helpen??

Je kan met het progamma 'Uniquecall' bekijken welke je nog moet, en dus al gedaan hebt. Het progamma is hier te downloaden. De installatie is ook niet zo moeilijk: Maak een backup van de huidige 'main.scm', en plaats de nieuwe van Uniquecall. Op je radar krijg je dan te zien welke je nog moet, en dus al gedaan hebt. Overigens is het handig dit kaartje erbij te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel de unique stunt jumps heb ik gedaan. Bij mijn weten heb ik nu de checklist af maar ik maar 98 % ik snap er niks van. Nu heb ik een programmatje gedownload waar je mee zou kunnen wat je nog moet maar die doet het niet terwijl het programma van de unique stunt jumps het wel deed. kan iemand me hierbij helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel de unique stunt jumps heb ik gedaan. Bij mijn weten heb ik nu de checklist af maar ik maar 98 % ik snap er niks van. Nu heb ik een programmatje gedownload waar je mee zou kunnen wat je nog moet maar die doet het niet terwijl het programma van de unique stunt jumps het wel deed. kan iemand me hierbij helpen??

Dan heb je waarschijnlijk 'Ancestral Recall v1' gedownload. Daar moet je het bestand 'american.gxt' vervangen met die van 'Ancestral Recall v1'. Als je dat gedaan hebt laad je je spel, en zal je 3 geluidjes horen. Dat betekent dat het progamma werkt. Er komt dan tekst door het beeld waar op staat wat je wel en niet gedaan hebt. Dit is alles, dus wat gaat er bij jou fout?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit heb ik gedaan maar dan kan ik het spel niet laden dan zegt ie unhandeld ecception. Ik heb dus american.gxt eruit gehaald en ancestral recall v1 erin gezet maar dat doetie niet. Er zit wel een bestand american.gxt in de map die ik gedownload heb. Daar heb ik ook vanalles mee geprobeerd maar mischien doe ik iets fout ik weet het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit heb ik gedaan maar dan kan ik het spel niet laden dan zegt ie unhandeld ecception. Ik heb dus american.gxt eruit gehaald en ancestral recall v1 erin gezet maar dat doetie niet. Er zit wel een bestand american.gxt in de map die ik gedownload heb. Daar heb ik ook vanalles mee geprobeerd maar mischien doe ik iets fout ik weet het niet.

Je kon hem er beter niet uithalen, maar gewoon overschrijden. Zo heb je namelijk kans dat je in de war raakt. Haal even alle 'american.gxt' bestanden weg die momenteel nog in de map staan. Plak daarna alleen de 'american.gxt' van de tool erin, en probeer nog eens. Als hij het daarna nog niet doet, dan zou je hier je savegame kunnen plaatsen en dan neem ik een kijkje voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

nee ij doet het nog steeds niet welk bestand oet ik dan precies hier plaatsen??

Je moet je savegame plaatsen, deze vindt je in je 'GTA Vice City User Files'. ('Mijn Documenten.') De bestanden met de '.b' extensies zijn je savegames. In dit topic word uitgelegd hoe je je eigen savegame kan uploaden, zodat wij hem kunnen downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik hem zo goed geupload?

Ik heb even gekeken voor je, maar bij mij doet hij het evenmin. Hij start de savegame wel op, maar dat is het ook. Ik krijg dus geen lijst te zien met wat je nog moet doen, zoals in de beschrijving staat. Ik heb nog wel even in je stats gekeken, om te kijken of je eventueel nog wat zou missen. Ik denk toch dat je zelf even moeten kijken of je wat mist. Print even deze 100% checklist even uit, en streep alles af waar je zeker van bent dat je het gedaan hebt. Datgene dat overblijft kun je dan voor de zekerheid nog even nagaan of nog een keer doen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Oke heel erg bedankt. In mij stats staat dat ik wel meer dan 50 ijsjes verkocht heb maar moet ik zeker 50 achter elkaar doen. En Rifle Range zal ik wel boven de 45 moeten komen, want die heb ik heel vaak gedaan, maar goed bedankt. Kan ik weer verder spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke heel erg bedankt. In mij stats staat dat ik wel meer dan 50 ijsjes verkocht heb maar moet ik zeker 50 achter elkaar doen. En Rifle Range zal ik wel boven de 45 moeten komen, want die heb ik heel vaak gedaan, maar goed bedankt. Kan ik weer verder spelen.

Ijsjes is niet zo moeilijk, en als je bij de rifle range op de achterste dummy gefocust blijft (dchiet eerst de torso van de 2 voorste dummy's eraf), dan haal je makkelijk 45+

M.a.w. je bent er bijna! (al kan ik me moeilijk voorstellen dat zoiets kleins 2% is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...