Vleeg Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Hallo, Ik zoek een goed carpack voor gta san andreas. Het liefst is het zo groot dat bijna alle auto's zijn vervangen. Weet iemand waar ik zo'n carpack kan vinden? Groetjes Jim Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Hallo,Ik zoek een goed carpack voor gta san andreas. Het liefst is het zo groot dat bijna alle auto's zijn vervangen. Weet iemand waar ik zo'n carpack kan vinden? Groetjes Jim Ik ken wel een mod waarin alle voertuigen worden vervangen door echte, moderne voertuigen. De San Andreas Modern Mod is voor jou denk ik wel een geschikte mod. Het vervangt in eerste instantie veel voertuigen, maar ook gebouwen, kleding en eventuele nieuwe stukken grond. Het is een TC ('Total Conversion'), dus ik weet niet wat er precies overblijft van het originele spel. Probeer hem eens uit, misschien bevalt hij je wel. Als je nog vragen hebt, bijvoorbeeld over de installatie, dan kun je die gerust stellen. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Die link bij gtamods.de doet het niet. En die andere kan ik download link niet vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.