Eros Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik vind ze beide wel iets hebben. Bij de eerste is de achtergrond wel in orde, leuke effecten, goed kleurgebruik. Die donkere plek rechts is een beetje overbodig, maar hij ziet er nog steeds goed uit. Render is goed ingeblend, maar de plaatsing vind ik niet zo goed, je had hem beter in het midden geplaatst, en wat meer van de render laten zien. De tekst en randje passen goed bij de rest en heb ik niets op aan te merken, een 7.5/10 voor de deze. De tweede vind ik vele beter dan de eerste, het brushen heb je hier leuk gedaan, het fade uit naar buiten en daar word het donkerder, dat is ook leuk gedaan. kleurgebruik en effecten zijn ook oke, render is goed ingeblend en vele beter geplaatst dan die van de eerste. Ik zie alleen geen tekst en dat is jammer, maar je krijgt een 8.5/10 op de deze, blijven doorgaan zo. Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Thx, maar ik kon bij de 1ste de render niet goed in het midden plaatsen omdat daar de render niet goed pastte.... Maar, iemand nog wat comments/ratez/whatevvaaa? Reageren
TL rich Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 1 idd de betere van de twee , goede diepte gecreeerd , maar wat is de focus ? gezicht of de energie in het midden , probeer een aandachtspunt te creeeren. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.