Gta-killer Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Ik ga een hd-tv kopen omdat ik een ps3 ga kopen en genoeg heb van me oude crt tv. Ik had vandaag deze Acer tv gezien, 27'' voor een mooie prijs van 400 euro. De specs zijn goed o.a. 6,5 ms response tijd, veel aansluitingen, goede kijkhoek, contrast is niet hoog (1200 : 1) maar in reviews stond dat beeldkwaliteit goed is. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met Acer en heb dus geen idee of ze goede producten hebben en goede garantie. Ook wil ik van mensen die al een Acer TV of monitor hebben weten of hij goed bevalt en of de levensduur goed is. En of je de TV aanraad of dat ik beter een iets duurdere samsung tv kan kopen. Bewerkt: 21 juni 2007 door Gta-killer Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga een hd-tv kopen omdat ik een ps3 ga kopen en genoeg heb van me oude crt tv.Ik had vandaag deze Acer tv gezien, 27'' voor een mooie prijs van 400 euro. De specs zijn goed o.a. 6,5 ms response tijd, veel aansluitingen, goede kijkhoek, contrast is niet hoog (1200 : 1) maar in reviews stond dat beeldkwaliteit goed is. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met Acer en heb dus geen idee of ze goede producten hebben en goede garantie. Ook wil ik van mensen die al een Acer TV of monitor hebben weten of hij goed bevalt en of de levensduur goed is. En of je de TV aanraad of dat ik beter een iets duurdere samsung tv kan kopen. Acer is een reseller van panelen, dus dan moet je even kijken welk merk het echt is. bv. het zou ook een Philips TV kunnen zijn, met een Acer logo. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga denk ik toch voor een Samsung TV. De laagste prijs voor een 26'' samsung TV die ik heb kunnen vinden is €450. Ik heb voor de samsung gekozen omdat ik redelijk veel mensen met problemen met hun Acer tv heb gezien, en volgens velen is samsung betrouwbaar en goed merk (voor budget TV's) Wij krijgen sinds een maand ofzo geen folders meer van de mediamarkt, dus kan ik niet weten of ze daar een goede samsung 26'' TV in de aanbieding hebben, misschien dat iemand dit voor mij kan kijken of misschien kent iemand een andere site met een goedekopere samsung TV. Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga denk ik toch voor een Samsung TV.De laagste prijs voor een 26'' samsung TV die ik heb kunnen vinden is €450. Ik heb voor de samsung gekozen omdat ik redelijk veel mensen met problemen met hun Acer tv heb gezien, en volgens velen is samsung betrouwbaar en goed merk (voor budget TV's) Wij krijgen sinds een maand ofzo geen folders meer van de mediamarkt, dus kan ik niet weten of ze daar een goede samsung 26'' TV in de aanbieding hebben, misschien dat iemand dit voor mij kan kijken of misschien kent iemand een andere site met een goedekopere samsung TV. Ik zou gaan voor LG/Philips, maarja als jij samsung wilt (mijn LG scherm heeft een contrast van 2000:1, en dat is nog weinig in vergelijking met de nieuwere modellen). Reageren
xgaming Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb een acer pc monitor, hij werkt goed. Ik heb hem nu 1 jaar en nog steeds geen problemen mee gehad. Verder heb ik ook niet zoveel ervaring met acer. Ik denk dat je wel beter voor samsung of lg kan gaan . Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb een acer pc monitor, hij werkt goed. Ik heb hem nu 1 jaar en nog steeds geen problemen mee gehad. Verder heb ik ook niet zoveel ervaring met acer. Ik denk dat je wel beter voor samsung of lg kan gaan . Ja, de betrouwbaarheid kan ook liggen van welk merk de monitor is, bv. Philips, Samsung of een ander merk, want Acer kan geen panelen maken. Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Bijna alles is OEM hoor, zelfs flips maakt z'n eigen panelen niet meer (sommige). Alle philips crt tv's zijn panasonic, lcd's komen óveral weg . Vroeger kon je ervan opaan dat de producten van de fabrikant zelf komen, maar tegenwoordig doet (bijna) elk merk aan 'platform sharing'. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik ga denk ik toch voor een Samsung TV.De laagste prijs voor een 26'' samsung TV die ik heb kunnen vinden is €450. Ik heb voor de samsung gekozen omdat ik redelijk veel mensen met problemen met hun Acer tv heb gezien, en volgens velen is samsung betrouwbaar en goed merk (voor budget TV's) Wij krijgen sinds een maand ofzo geen folders meer van de mediamarkt, dus kan ik niet weten of ze daar een goede samsung 26'' TV in de aanbieding hebben, misschien dat iemand dit voor mij kan kijken of misschien kent iemand een andere site met een goedekopere samsung TV. Ik zou gaan voor LG/Philips, maarja als jij samsung wilt (mijn LG scherm heeft een contrast van 2000:1, en dat is nog weinig in vergelijking met de nieuwere modellen). Samsung is goedkoper als Philips en over LG heb ik wel eens gehoort dat een helft van het beeldscherm makkelijk kapot kan (dat je half beeld hebt). De TV moet dus echt goedkoop zijn (onder €500 en 66 cm). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.