Gta-killer Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Ik ga een hd-tv kopen omdat ik een ps3 ga kopen en genoeg heb van me oude crt tv. Ik had vandaag deze Acer tv gezien, 27'' voor een mooie prijs van 400 euro. De specs zijn goed o.a. 6,5 ms response tijd, veel aansluitingen, goede kijkhoek, contrast is niet hoog (1200 : 1) maar in reviews stond dat beeldkwaliteit goed is. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met Acer en heb dus geen idee of ze goede producten hebben en goede garantie. Ook wil ik van mensen die al een Acer TV of monitor hebben weten of hij goed bevalt en of de levensduur goed is. En of je de TV aanraad of dat ik beter een iets duurdere samsung tv kan kopen. Bewerkt: 21 juni 2007 door Gta-killer Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga een hd-tv kopen omdat ik een ps3 ga kopen en genoeg heb van me oude crt tv.Ik had vandaag deze Acer tv gezien, 27'' voor een mooie prijs van 400 euro. De specs zijn goed o.a. 6,5 ms response tijd, veel aansluitingen, goede kijkhoek, contrast is niet hoog (1200 : 1) maar in reviews stond dat beeldkwaliteit goed is. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met Acer en heb dus geen idee of ze goede producten hebben en goede garantie. Ook wil ik van mensen die al een Acer TV of monitor hebben weten of hij goed bevalt en of de levensduur goed is. En of je de TV aanraad of dat ik beter een iets duurdere samsung tv kan kopen. Acer is een reseller van panelen, dus dan moet je even kijken welk merk het echt is. bv. het zou ook een Philips TV kunnen zijn, met een Acer logo. Reageren