NandroDavids Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb geen flauw idee of ik in het juiste subforum terecht ben gekomen, maar mocht dat niet het geval zijn: Verplaats dit topic gerust... Dan over naar mijn probleem: De netwerkverbinding bij de multiplayerfunctie van FIFA 2007. Sinds kort heeft mijn broer een laptop en dan is het natuurlijk heerlijk om tegen elkaar te spelen. We doen dat op de volgende manier: Ik selecteer Multiplayer en vervolgens Netwerk, waarna ik hem uitnodig om een wedstrijd te spelen. Maar het probleem is dat regelmatig middenin de wedstrijd deze melding komt: Connection lost. Vervolgens sluit de wedstrijd zichzelf af. Dat is natuurlijk zwaar irritant als je middenin een spannende wedstrijd zit, dus bij deze de vraag of iemand weet hoe we dit probleem kunnen oplossen. Waar ligt ons probleem aan? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gebruikt de laptop draadloos internet of een netwerk kabel? Misschien dat draadloos internet soms even kort de verbinding stopt, waardoor de game denkt dat het netwerk is afgesloten. Als je al een netwerk kabel gebruikt of dat de foutmelding op de pc komt en niet op de laptop kan je misschien via google zoeken wat de fout is als de melding Connection lost komt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gebruikt de laptop draadloos internet of een netwerk kabel?Misschien dat draadloos internet soms even kort de verbinding stopt, waardoor de game denkt dat het netwerk is afgesloten. Eerst gebruikte de laptop inderdaad draadloos internet, maar ook na het overstappen op een netwerkkabel blijft het probleem zich helaas voordoen.Als je al een netwerk kabel gebruikt of dat de foutmelding op de pc komt en niet op de laptop kan je misschien via google zoeken wat de fout is als de melding Connection lost komt.Tja, zelf op zoek was ik uiteraard al geweest...maar nergens zie ik een soortgelijk probleem als de mijne. Wel mensen die tegen onbekenden spelen die expres de verbinding verbreken wegens een achterstand, maar dat is hier niet het geval. Overigens komt bij ons beiden op het scherm te staan dat de Connection lost is.Overigens heb ik ook al bij de firewall gekeken en FIFA '07 staat bij de uitzonderingen, dus ook dat zou volgens mij geen problemen op mogen leveren. Heeft iemand anders misschien enig idee...? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Download Hamachi en maak een Netwerk en log daar allebei op in en probeer het zo eens, misschien ligt het aan je internet ? Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.