Proximitus Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik kon er zo snel geen topic over vinden, dus post ik maar een nieuwe. Is het mogelijk om snelkoppelingen te plaatsten in de MP3 map van Vice city en dat ze dan ook worden afgespeeld? of moeten er per se mp3-bestanden in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik kon er zo snel geen topic over vinden, dus post ik maar een nieuwe. Is het mogelijk om snelkoppelingen te plaatsten in de MP3 map van Vice city en dat ze dan ook worden afgespeeld? of moeten er per se mp3-bestanden in? Ik heb het net even voor je uitgeprobeerd. Ik heb via mijn rechtermuisknop een snelkoppeling van een MP3 gemaakt, en die in mijn 'MP3' map gezet. Het werkt gewoon zoals het moet, dus dan zou het wel moeten lukken. Bedoelde je dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik bedoelde eigenlijk of ze dan wel via de Mp3-player in het spel zouden worden afgespeeld, maar het lukte gewoon bij mij Deze thread kan voor mij part op slot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.