Jump to content

more territory

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu na alle steden te hebben gedaan, en de missies met maddog weer in Los Antos, en hier moet ik steeds meer en meer territoria winnen. Maar elke keer als ik een gang meeneem in de auto, springen ze er halverwege uit en rennen ze als een malloot terug.

hoe kan dit, en hoeveel territoria moet je overwinnen? al het paarse en gele?

Geplaatst:

je moet naar een van die gebieden gaan en daar een van de ballas (paarse) of naar een van de gele ,ff de naam kwijt , maar dan schiet je een van die groepje van hun neer en dan staat er you proved a gang war nu komen er mannetje op je af en al je allemaal neergeschten hebt heb je weer een gebied erbij , dan na zoveel gebieden belt sweet je op , en kan je veder met sweets missies .,

maar met dat ie de auto uit springt weet ik niet :o ;) ?

Geplaatst:

hmm nee, ze rollen tijdens het rijden gewoon uit de auto en rennen als een gek terug. Als ik erachter aan ga, kan ik niet meer tegen ze ouwehoeren, ik kan nie tmeer op ze richten om ze me te laten volgen, ze rennen gewoon weg...

hmm heb nu bijna de halve stad geloof ik als mijn territoria, maar kan nog steeds geen missies meer doen, moet nog steeds meer territorium winnen :angry:

Geplaatst:

Ik neem nooit gangmembers mee, ik doe het op men eentje, die gangmembers zijn toch drect dood. Zelfs als ik nog maar een beetje leven heb begin ik een gangwar. FF knallen, de health ophalen, dan nog knallen en dan de armor ophalen en kben weer helemaal healthy :puh: nix moeilijk aan hoor :D

Geplaatst:

Hier heb ik ee vraag over: Ik heb nu echt alles ik zie geen paars of geel meer maar het spel zegt dat er nog Vagos (geel) bestaan terwijl ik niets zie, ik had ook bij de paarse een heel klein stukje gevonden, maar weet iemand of er nog een geheim klein geel stukje?

Geplaatst:
Hier heb ik ee vraag over: Ik heb nu echt alles ik zie geen paars of geel meer maar het spel zegt dat er nog Vagos (geel) bestaan terwijl ik niets zie, ik had ook bij de paarse een heel klein stukje gevonden, maar weet iemand of er nog een geheim klein geel stukje?

ik moet ook nog steeds in gele vinden! in LS is alles groen op 1 stukkie na bij het strand(heeft de kleur van de stad dus geen geel paars of groen <_< <_< terwijl het van mij is)en heb de haven bij de bootschool ook maar kan die andere in SF niet vinden .weet iemand waar deze precies is ?

dankje TUPAC

Geplaatst:

uiteindelijk heb ik het uitgespeeld. Hiervoor hoef je nie talle paarse en gele gebieden veroverd te hebben. Dit kan natuurlijk hierna.

Weet iemand dit, als je DE HELE stad groen hebt gemaakt, worden dan nog territoria van jou aangevallen?

Geplaatst:

bij mij is Orange Grove street 82

Los Santos vagos 13

Ballas 5

maar ik zie paars wel maar nooit ballas mannen gezien :huh:

is dat een glitch of niet???

Geplaatst: (bewerkt)
uiteindelijk heb ik het uitgespeeld. Hiervoor hoef je nie talle paarse en gele gebieden veroverd te hebben. Dit kan natuurlijk hierna.

Weet iemand dit, als je DE HELE stad groen hebt gemaakt, worden dan nog territoria van jou aangevallen?

hier is al een opic over

waarschijnlijk niet

Bewerkt: door Grove_Street_Gang_Member
Geplaatst:

hallo weet iemand na welke missie je weer gebied mag veroveren ik zit in las venturas in een missie waarbij je een vrachtwagen van de bank moet stelen met een helikopter is het nog veel

Geplaatst:
Ik neem nooit gangmembers mee, ik doe het op men eentje, die gangmembers zijn toch drect dood. Zelfs als ik nog maar een beetje leven heb begin ik een gangwar. FF knallen, de health ophalen, dan nog knallen en dan de armor ophalen en kben weer helemaal healthy :puh: nix moeilijk aan hoor :D

ik ben met je mee ik doe dat ook in mijn eentje Ballas en Los santos Vagos vermorzelen en vermoorden zeker ook uitroeien :rolleyes:

Geplaatst:
hallo weet iemand na welke missie je weer gebied mag veroveren ik zit in las venturas in een missie waarbij je een vrachtwagen van de bank moet stelen met een helikopter is het nog veel

Als je verder bent ga je even later weer naar Los Santos terug, als je daar een paar missies hebt gehaalt kan je gebieden veroveren.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb een vraagje weet iemand hoe je territorium van vagos of balla's in San Fierro kan krijgen ik hoop het wel als iemand het weet wil die dan reageren of mailen :D:D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...