Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Als k een auto heb geinstalleert, en alles heb gedaan wat ik moest doen, en een nieuw game start, hoort 't dan dat 't een paar minuten langer duurt dan normaal?

VonLeeuwen

Edit: hoe zie je welke versie je hebt? (dus V1 of V2)

Bewerkt: door VonLeeuwen
Hey,

Als k een auto heb geinstalleert, en alles heb gedaan wat ik moest doen, en een nieuw game start, hoort 't dan dat 't een paar minuten langer duurt dan normaal?

VonLeeuwen

Edit: hoe zie je welke versie je hebt? (dus V1 of V2)

1. ja ik denk dat dit normaal is want ik heb dit ook :);)

2. als je het scherm hebt met start game etc. moet je rechtsonder in beeld kijken :)

zie je :

niks: V1

V1.1: V1.1

V2: V2

als je V2 hebt kun je niet modden en moet je een patch downloaden ;) deze is hier te downloaden :)

EDIT@hieronder: bij mij ongeveer 2 minuten :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:
Ok, danke.. maar hoe lang duurt 't ongeveer bij jou als je gemod heb?

Als je bijvoorbeeld enkele voertuigen hebt geïnstalleerd, dan merk je eigenlijk helemaal geen verschil. Het hangt er vanaf hoeveel mods je geïnstalleerd hebt. Als je namelijk veel mods installeert, dan word het gebruik van San Andreas groter, wat dus resulteert op langere laadtijden. Overigens verschilt dit per computer. Als het echt heel erg lang duurt bij één specifieke mod, dan zou ik hem verwijderen.

Ik had 'n hummer geinstalleert.. normaal is het laden binnen 10 sec gedaan.. nu duurt 't echt..... ** lang..

en ik heb de fout waarschijnlijk net ontdekt: heb V2.00, deze mag weg van mij :)

heb gedepatcht en werkte, dus deze kan officieel weg :puh:

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...