Boris H. Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik vind dit echt belachelijk! Omdat de game zo bruut zou zijn mag hij niet verkocht worden. En films dan waarin mensen kapotgezaagd worden en in stukken gesneden en weet ik wat? Die mogen wel! Ik vind dit echt belachelijk! Ik hoop heel erg dat Manhunt 2 hier alsnog uitkomt! Boris H. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Een topic met dit onderwerp bestond al , bij deze samengevoegd. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik vind het dom dat manhunt 2 verboden word in Engeland want als je het een bruut spel vindt dan koop je het toch gewoon niet! Maar het daarvoor verbieden is gewoonweg stom.Het ziet er een leuk spel uit.Ik zit er al naar uit te kijken! Reageren
nationalist Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Release gruwelijk computerspel uitgesteld De leverancier van 'Manhunt 2', het computerspel dat in Groot-Brittannië is verboden wegens te gruwelijk, stelt de release van het spel uit. Ook in België ontstond wat ophef omdat het in ons land vrij te koop zou zijn. De uitgever zwicht nu voor de internationale druk Take-Two Interactive Software zei in een verklaring zowel bekommerd te zijn om de vrijheid van expressie. In de marketing van het product zal het bedrijf zich verantwoordelijk opstellen, aldus de verklaring. In het computerspel kruipen spelers van een psychopaat die mensen besluipt en met bijlen en voorhamers vermoordt. Naar aanleiding van de release vroeg de Gezinsbond de verkoop van dergelijke agressieve spelletjes aan minderjarigen bij wet te verbieden. (Bron: Het Nieuwsblad) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zie niet in waarom dit in het GTA4 forum hoort? We hebben niet voor niets het games forum. Daarnaast was daar al een topic van. Bij deze samengevoegd. Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 En dan krijg je nog eens het gezeur van Jack Thompson. Van mij mag die gast vandaag nog dood Reageren
Kakaroth Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Wie gaat MH2 eigenlijk kopen hier? Ik vond het nutteloos een nieuw topic aantemaken. Ik ga het kopen, maar mijn ouders kennen het nu, dus dat wordt stiekem Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik ga hem kopen voor de PSP. Mijn plan was om hem mee te nemen op vakantie maar of dat nog lukt... Ik ga hem in ieder geval kopen zodra hij uitkomt! Groetjes, Boris H. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hebben jullie het al gelezen??? Italie is nu ook aan het overwegen om Manhunt 2 te verbieden. Ze hebben bijna dezelfde argumenten als Groot Brittanie. Het spel zou kinderen tot geweld aanzetten. er stonden ook een aantal meningen van mensen bij. de meeste vinden het net als ik belachelijk. Kijk Predator 2 (een film) maar eens. Ik denk dat die film wel iets bloederiger is dan Manhunt 2 Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 'De Italiaanse autoriteiten hebben donderdag besloten het videospel te verbieden. Volgens minister van Communicatie, Paolo Gentiloni, is het spel "wreed en sadistisch." Manhunt 2 had op 13 juli in Italië op de markt moeten komen. Eerder deze week werd bekend dat de Britse en Ierse keuringsinstanties het spel in hun land verbieden. In Nederland roept de Partij van de Arbeid minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie op om dat voorbeeld te volgen, maar het is twijfelachtig of dat mogelijk is. Volgens Justitie zou de Nederlandse wetgeving daarvoor geen ruimte laten. ' Bron: NU.nl Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik vindt dit dom, Door een 17jarige worden een spel verboden. Er worden per jaar mischien wel duizenden mensen vermoordt. En door een moordt, ga je een spel verbieden. Ze zoeken het zelf maar uit zeg :l Achja ze moeten het zelf maar weten. Ik vind het dikke flauwekul :l Reageren
Joriz Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 BUMP: Gister heeft de British Board of Film Classification (Britse keuring) weer Manhunt 2 niet door de keuring laten komen. Rockstar Games is zojuist met het volgende statement gekomen over de afwijzing van ook de al gecencureerde versie in de Britse keuring: "We are continuing to appeal the British Board of Film Classification's (BBFC) decision to deny the edited version of "Manhunt 2" an 18+ certificate and thereby ban its release in the United Kingdom. The changes necessary in order to publish the game in Britain are unacceptable to us and represent a setback for video games. The BBFC allows adults the freedom to decide for themselves when it comes to horror in movies and we think adults should be similarly allowed to decide for themselves when it comes to horror in video games, such as Manhunt 2." Kortom geen Manhunt 2 in de UK. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.