VonLeeuwen Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Hey, Ik heb gta sa v1.0 en heb de savegame van 100%, versie 1.0 gedownload, en in de maps bij mijn documenten gezet, en dan GTA SA User files. Mijn probleem: Altijd als ik 'm wil laden, sluit hij af en geeft hij een bericht van: Verzenden / Niet verzenden (je kent het wel..) wat kan ik hieraan doen / is dit te verhelpen? VonLeeuwen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Hey,Ik heb gta sa v1.0 en heb de savegame van 100%, versie 1.0 gedownload, en in de maps bij mijn documenten gezet, en dan GTA SA User files. Mijn probleem: Altijd als ik 'm wil laden, sluit hij af en geeft hij een bericht van: Verzenden / Niet verzenden (je kent het wel..) wat kan ik hieraan doen / is dit te verhelpen? VonLeeuwen Jij hebt net de patch gedownload, als het goed is. Die patch is er alleen voor om de mogelijkheid tot modden te vergroten, maar niet om V1 savegames mee te spelen. Om met met V1 savegames te spelen, heb je nog 2 bestanden nodig, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' van V1. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'Deze Computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van je huidige bestanden, deze komen weer van te pas als je weer met V2 savegames wilt spelen. V1 Files: Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Danku schön, ik ga 'm nu proberen EDIT: Hij doet het!! _O_ Bewerkt: 21 juni 2007 door VonLeeuwen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.