Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is je GTA SA naar MTA ''Verwisselen'' schadelijk voor je spel? Ik zou het namelijk zó cool vinden als ik samen met honderden andere mensen GTA SA kon spelen maar niet voor altijd snappie, na een tijdje gaat dat dan vervelen. Mijn vraag is dus of dit dan normaal terugveranderd kan worden zonder ENKELE schade, ook wil ik vragen hoe het dan werkt. Moet je een account aanmaken zoals World of Warcraft ofzo, en hoe je dan MTA binnen kunt komen enz. Ik verheug me op jullie antwoord, alvast bedankt !!!

Geplaatst:
Is je GTA SA naar MTA ''Verwisselen'' schadelijk voor je spel? Ik zou het namelijk zó cool vinden als ik samen met honderden andere mensen GTA SA kon spelen maar niet voor altijd snappie, na een tijdje gaat dat dan vervelen. Mijn vraag is dus of dit dan normaal terugveranderd kan worden zonder ENKELE schade, ook wil ik vragen hoe het dan werkt. Moet je een account aanmaken zoals World of Warcraft ofzo, en hoe je dan MTA binnen kunt komen enz. Ik verheug me op jullie antwoord, alvast bedankt !!!

Nee, hoor. MTA is absoluut niet schadelijk voor je normale spel. Als dit wel het geval geweest zou zijn, dan hadden ze hem waarschijnlijk niet eens uitgebracht. Hij is geheel gratis en veilig voor gebruik. MTA en GTA staan overigens ook gewoon los van elkaar. Je kan MTA en GTA blijven spelen. Het is dus niet zo dat GTA veranderd in MTA. Nee, het zijn twee aparte, op zichzelf staande dingen. Overigens hoef je geen account aan te maken om te spelen, maar ik geloof dat je op sommige servers wel een account moet maken. Hoe dit precies in zijn werking gaat wordt meestal wel uitgelegd in de server zelf.

Geplaatst:

Zou je me dan een link kunnen geven, Matthijs? Ene van de populairste (of die er is weet ik niet) MTA die er bestaat? Thnx ^_^

Geplaatst:
Zou je me dan een link kunnen geven, Matthijs? Ene van de populairste (of die er is weet ik niet) MTA die er bestaat? Thnx ^_^

Alle MTA versies zijn hetzelfde, de één is dus niet populairder dan de andere als je snapt wat ik bedoel. De servers in MTA zijn dit vooral, de één is leuker en populairder dan de andere. In ieder geval, je kan MTA hier downloaden. Let er wel even op dat je de 'client version' download. Je kunt MTA installeren aan de hand van een automatische installer.

Geplaatst:

Alle MTA versies zijn hetzelfde, de één is dus niet populairder dan de andere als je snapt wat ik bedoel. De servers in MTA zijn dit vooral, de één is leuker en populairder dan de andere. In ieder geval, je kan MTA hier downloaden. Let er wel even op dat je de 'client version' download. Je kunt MTA installeren aan de hand van een automatische installer.

Ik heb nu MTA: SA Race v.1.1.1 gedownload, dit is toch niet ALLÉÉN maar racen toch? Dat zou namelijk heel saai zijn

Geplaatst:
Ik heb nu MTA: SA Race v.1.1.1 gedownload, dit is toch niet ALLÉÉN maar racen toch? Dat zou namelijk heel saai zijn

Dat is wel alleen racen, helaas. Wil je net zo als in GTA vrij rond kunnen lopen dan moet je SA-MP downloaden. Hier kun je ook racen, maar wel op een andere manier. Bij MTA is echt de nadruk gelegd op het racen. Overigens komt er binnenkort wel een 'Death Match' versie uit voor MTA, dan kun je daar dus ook vrij rondlopen sn schieten. Als je dat nu wilt doen, zul je SA-MP moeten downloaden. SA-MP is hier te downloaden.

Geplaatst:

Thnx!! Ik wil namelik gewoon rondlopen en schieten en rijden enz. Alleen met andere personen van de wereld, dat lijkt me echt geweldig, als dat SA:MP is dan hou ik het voorlopig hierop :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...