Jump to content

Kleuren van voertuigen veranderen (geen carcols)

Recommended Posts

Geplaatst:

He, ik vroeg me af hoe het kan dat bepaalde voertuigen die je download wel van kleur veranderen in de TransFender tuning gebouwen en anderen niet. Ik probeer namelijk een auto met een standaard skin een andere kleur te laten krijgen maar welke kleur ik ook instel in het carcols bestand, hij blijft de kleur houden die in de TXD getekend is.

Ligt dit aan het TXD-bestand of moet je elders een regeltje code aanpassen?

Geplaatst:

Dan gebruikt de auto waarvan je de kleur wilt aanpassen welligt een Bodymap. In dat geval zal je de bodymap moeten aanpassen. Dat doe je door je TXD te zoeken in de GTA3.IMG, als je deze gevonden hebt unpack je hem uit de IMG. Dan open je de TXD met de TXD Workshop, deze laat toe de TXD te bekijken en te editen. Haal het plaatje uit de TXD en bewerk deze in een fotobewerk programma (zoals paint of photoshop) (Let op!: als je Photoshop gebruikt, zal je het plaatje opnieuw moeten openen en opslaan in een ander programma (op de een of andere manier kan GTA geen photoshop BMP bestanden lezen)). Laad dan je plaatje weer in de TXD en sla je TXD op. Vervang de originele TXD in de IMG en je bent klaar. Ik heb tevens ook even 2 tutorials gezocht die het net ietje gedetaileerder uitleggen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...