yvea0 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 show hier je USB-Gadgets. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een USB-lavalamp, USB-pantoffels etc. - De naam - Wat hij allemaal kan Groetjes yvea Reageren
Preddy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Lijkt mij meer wat voor het Luxuries forum, aangezien daar ook alle topics uit het oude Gadgets forum staan. Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) ik heb een sony ericsson K320i met USB aansluiting. Bewerkt: 24 juni 2007 door SoaDT0M Reageren
Backsmash Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 pff bij de plaatselijke pc boer staat een usb sneeuwpop die licht geeft bij de wibra kun je usb ventilatoren met leds kopen ik heb bij de marskramer een usblicht gekocht (erg handig als je geen velicht toetsenbord heb) je kan hier en daar ook usb kannonen enz. kopen Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb een stekker voor in het stopcontact met een USB ingang. Hierdoor kun je bijv je MP3 speler of Ipod op het stopcontact opladen. Verder heb ik een monitor met een ingebouwde USB hub. Hierdoor kan ik gewoon mijn usb apparaten in de zijkant of onderkant van mijn scherm steken. Ik ben ook nog op zoek naar zo'n USB ventilatortje die je op je scherm kan klikken. Dit was het wel zo'n beetje. Boris H. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 - Wifi Max zorgt voor Draadloos internet (voor me PSP gehaald) Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 -MP3 (moet ik het nog uitleggen?) -Externe harddisk -Grafische rekenmachine met USB (TI-84-plus) -muis? -USB-Pic-Programmer (da's wat moeilijker ) Meer heb ik niet voor de usb, behalve dan een scanner en een webcam en ohja, een stuurtje . Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Mijn playstation2 daar zit namelijk een usb aansluiting aan ik weet niet waar het voor dient maar.... nou ene playstation2 kan games(NEE GRAPJE) Mijn mp3 en die kan muziek luisteren. Reageren
LBG Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik denk dat hij meer dit soort dingen bedoelt. http://www.megagadgets.nl/usb-bouncer-p-740.html http://www.megagadgets.nl/exercise-mouse-p-727.html http://www.megagadgets.nl/usb-kerstboom-p-327.html Niet gewoon alles wat je met usb kan aansluiten. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 pffbij de plaatselijke pc boer staat een usb sneeuwpop die licht geeft bij de wibra kun je usb ventilatoren met leds kopen ik heb bij de marskramer een usblicht gekocht (erg handig als je geen velicht toetsenbord heb) je kan hier en daar ook usb kannonen enz. kopen heb je dat alemaal ? maar ja.. ik heb een muis,toetsenbord,printer,cam,usb memorystick en da is het zo wat ---klik-- Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 USB kerstboom USB Ventilator USB Lampje USB Hub USB Stripdanseres USB Raketschietding Reageren
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 PSP MP3 Toetsenboard Muis Printer Scanner Race Stuur Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 USB eyetoy voor op ps2 verder heb ik een mx400 logitech laser muis USB maar toch @ ps/2 en media keyboard elite ook van logitech USB maar ook op ps/2 aangesloten owja mp3 ^^ Reageren
Rullez Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb vandaag nog een kabel vor mijn Mobiele Phoon gekocht. BTW en ik had nog een webcam. Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 De receiver van dit schatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.