QuaZ Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Ik wil het liefst tegen een beginner, want dat ben ik ook Bewerkt: 24 juni 2007 door RonaldVC
Tunix Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Onderwerp: GamesSoort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Ik wil het liefst tegen een beginner, want dat ben ik ook Ik wil wel. Alleen ik kan er pas zaterdag aan beginnen, is dat erg?
QuaZ Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Onderwerp: GamesSoort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Ik wil het liefst tegen een beginner, want dat ben ik ook Ik wil wel. Alleen ik kan er pas zaterdag aan beginnen, is dat erg? nee hoor!
Tunix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Mine's finished. Met trots presenteer ik: Edit: Mag je zelf weten. Bewerkt: 23 juni 2007 door Tunix
QuaZ Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Quaz Tunix Damn dit ga ik vet verliezen
Eros Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Mijn stem gaat naar, Tunix. Zijn signature ziet er erg mooi uit, de achtergrond is zeer mooi, leuk kleurgebruik en leuke effecten. De render past hier heel goed bij, en de tekst maakt het ook goed af. QuaZ, jou signature ziet er ook wel leuk uit, maar die kan gewoon niet tippen aan Tunix, jammer, maar volgende keer beter.
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Tunix Mooi achtergrond leuke render Maar voor mij is dit iets te algemeen. Ik vindt de achtergrond wel chill maar het effect van dat soort wolken zie je niet echt en dat is jammer. 8/10 QuaZ Hele mooie render wel jammer dat het een stukje van het zwaardt mist! Dat soort nike tekentje is ook wel chill Het lettertype is mooi Ik vindt een hele goede sig voor een beginner! 9/10 Daarom gaat mijn stem naar: QuaZ EDIT: lol! ik zie het een heel stuk Bewerkt: 23 juni 2007 door Bigstijn
QuaZ Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 wel jammer dat het een stukje van het zwaardt mist! Nope hij mist geen stukje, hij mist een heel stuk lol. Render: Klik Quaz
Bronko Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Allebei zeer mooie signatures Tunix: Mooie sig, veel gedaan aan de achtergrond, alleen lijkt het alsof hij naar dat donkerbruine op je achtergrond zit te kijken, dat vind ik heel jammer want zo lijkt de sig een stuk minder mooi vind ik. Wel mooi die letters langs dat schild gezet en een mooie kleur. QuaZ: Mooie sig, ook goede achtergrond maar had misschien wat minder licht gemogen, maar de achtergrond past wel erg goed bij je render. De lettertypen zijn ook mooi. Het was erg moeilijk om te beslissen maar de totale uitstraling van QuaZ zijn sig vind ik beter, dus mijn stem gaat naar QuaZ Bewerkt: 23 juni 2007 door Bronko
Rene-GTA Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vind ze allebei wel mooi ik ken niet kiezen allebie mooie kleuren en een leuk manntje en een cool mannetje met die zwaard. Allebie goed gedaan.
$big$smoke$ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 het was moeilijk om te beslissen maar mijn stem gaat naar quaz mooi lettertype reder en achtergrond tunix:het enige wat iets mider is is de achtergrond;mar wel een mooie sig
S()nny Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Quaz: leuke achtergrond goeie licht effecten..... ik vind je render ook wel goed geplaatst... het engiste nadeel vind ik toch de tekst; ik vind ze niet egt bij de achtergrond passen Tunix: hele goede achtergrond je kan zien dat je er echt lang mee bezig bent gweest... jouw render is ook goed geplaatst... het enigste nadeel bij dees vind ik toch de tekst je had hm beter op een andere plek kunnen zetten... jullie hebben allebei een goede sig gmaakt. ik vond het heel moeilijk om te kiezen maar ik vind die van Quaz op oogopslag toch mooier dus deze stem gaat naar Quaz Bewerkt: 24 juni 2007 door s()nny
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 de battle was nog niet eens begonnen En quaz begint al te winnen zet m op jullie allebij! Vriendelijke groet stijn
.Syfes Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dit vindt ik nu een moeilijke keuze Tunix: De achtergrond vindt ik echt mooi gedaan . De rand is ook heel mooi ,je hebt je echt 100% gegeven. Quaz: Vind ik ook zeer mooi en jij hebt je ook 100% gegeven. Moeilijke keuze maar men keuze gaat naar : Tunix
Tunix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Ik weet eigenlijk niet of ik een battle mag bumpen, maar ik kon er niets over vinden. Bij deze: Bump Trouwens... 4-3 voor Quaz. Bewerkt: 24 juni 2007 door Tunix
Recommended Posts