Jump to content

Vaag?!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dus de jetpack cheat ingevoerd in ut intro filmpje zodat je overal in kan en as je dan nr jizzy's pleasure dome gaat en dan bij de hoofdingang naar binnen en dan naar boven loopt (via de trap in een gangetje links naaast de ingang) en dan naar bove loop en dan die dakraam uit gaat via de enex (zoals in de missie) dan is allees heel vaag...

Het water is bijna helemaal doorzigtug de lugt is ongetextuurd en er ghangt een hele donkere gloed boven de stad en de gebouewen zijn inde verte zwart

EDIT: en as het verx tgn een roadblok komt vliegt het de lugt in!

Bewerkt: door Mr.stickz
Geplaatst:

Heb je een foto? Het kan ook het weer zijn. Er is ook weer dat het er donkere wolken zijn en het water lijkt grijs/doorzichtig. Later gaat het ook regenen/onweren. Waarschijnlijk heb je dat gezien toen je uit dat gebouw kwam. ;)

Geplaatst:

Nee, het is inderdaad waar wat de topicstarter zegt. Ik ben dit verhaal ooit eerder tegengekomen in dit topic, waarna ik hem vervolgens gesloten heb, aangezien het geen Easter Egg is. Ik vermoedde eerst dat het gewoon een gat in het Hidden Interior Universe was, en de normale wereld dus niet geladen werd. Ik heb het later zelf even uitgeprobeerd, waarna ik merkte dat de normale wereld wél geladen wordt, maar niet helemaal of zo.

Ik denk niet dat Rockstar hier speciale bedoelingen mee heeft gehad, aangezien je normaal gesproken nooit via het dakraam weer naar buiten hoort te gaan; zelfs niet in de missie (Ice Cold Killa). Daarom acht ik de kans groot dat we hier met een glitch te maken hebben. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je een foto? Het kan ook het weer zijn. Er is ook weer dat het er donkere wolken zijn en het water lijkt grijs/doorzichtig. Later gaat het ook regenen/onweren. Waarschijnlijk heb je dat gezien toen je uit dat gebouw kwam. ;)

Ik heb op de PS2

Maar boven was de lugt wit en as ik bij het vliegen naar onderen keek was het zwart

het ging vzn ligter naar doker in balken; ongetextuurd dus...

EDIT@BLING: ok ik had nix gevonden met de zoekfunctie en ik vond het best wel vet dat die auto's omhoog gingen enzo

Bewerkt: door Mr.stickz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...