Jump to content

GTA Vice City error installatie


DB10

Recommended Posts

Hallo,

IK heb een probleem bij de installatie van GTA Vice City. Eerst deed hij het altijd, maar toen kreeg ik een fout hij downloade de save files maar half en toen bleef het de hele tijd zo staan. Ik dacht dan installeer ik GTA Vice City opnieuw dan zal hij het wel weer doen. Maar bij de installatie gaat het goed tot ie alle data wil gaan installeren dan komt er een error die zegt 'toegang geweigerd' weten jullie hoe ik dit kan oplossen. Ik heb gewoon de orginele Vice City, dus niet gebrand.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

IK heb een probleem bij de installatie van GTA Vice City. Eerst deed hij het altijd, maar toen kreeg ik een fout hij downloade de save files maar half en toen bleef het de hele tijd zo staan. Ik dacht dan installeer ik GTA Vice City opnieuw dan zal hij het wel weer doen. Maar bij de installatie gaat het goed tot ie alle data wil gaan installeren dan komt er een error die zegt 'toegang geweigerd' weten jullie hoe ik dit kan oplossen. Ik heb gewoon de orginele Vice City, dus niet gebrand.

Als hij de toegang niet krijgt, dan betekent dat dat hij ergens tegengehouden wordt. Tenminste, dat lijkt mij. Heb je misschien emulatie tools op je PC staan, die mogelijk een bedreiging vormen voor de installatie? Voorbeelden hiervan zijn DAEMON Tools en CloneCD. Als je deze er wel op hebt staan, zey ze dan even uit. Heb je niet van deze progamma's op je PC staan, dan kun je altijd deze support pagina van Microsoft doorlezen en de daar genoemde stappen uitvoeren. Ik hoop dat het lukt! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook gehad :)

Ik weet er mischien een oplossing voor :)

Bij de folder sextie doen jullie zeker snel next?

Toen ik dat probleem had dacht ik: hé waarom dit nou weer.

Ik had hem eerst op de d schijf proberen te installeren.

Op de c schijf deed ie het gewoon wel.

Dus het het lag bij mij aan de schijfen

Het kan ook andersom geweest zijn hoor!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf had het op een ander gebruikersaccount geinstalleerd. Ik weet niet of je op jouw computer ook meerdere gebruikers accounts hebt, maar als je die hebt probeer het dan op een ander te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf had het op een ander gebruikersaccount geinstalleerd. Ik weet niet of je op jouw computer ook meerdere gebruikers accounts hebt, maar als je die hebt probeer het dan op een ander te installeren.

:cya: ja kan hem ook aan maken:

start>configuratiescherm>gebruikersaccounts>nieuw accuont aan maken

:cya::dans::tu::dans::tu::dans::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...