Thierry Henry Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Hoi, Als ik GTA SA speel en ik kijk welk radiostation opzet, dan zie ik user track staan. Als je dat naar het nederlands vertaald staat er volgens mij: speler liedjes. Is dat zo of niet? Kun je er dan zelf liedjes opzetten of niet? Zo ja, hoe doe je dat? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Thierry Henry zei: Hoi,Als ik GTA SA speel en ik kijk welk radiostation opzet, dan zie ik user track staan. Als je dat naar het nederlands vertaald staat er volgens mij: speler liedjes. Is dat zo of niet? Kun je er dan zelf liedjes opzetten of niet? Zo ja, hoe doe je dat? Alvast bedankt Voor San Andreas moet je de liedjes in je map User Tracks zetten, die kan je vinden in je GTA San Andreas User files. En die map kun je vinden in de map Mijn Documenten. Daarna, als je je nummers in de map hebt gezet, start je je spel en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden, en als muziekzender moet je User Track Player kiezen. Bewerkt: 21 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 -Toevoeging- Volgens mij neemt hij geen WAVs aan en ook sommige andere soorten bestanden niet, maar wel MP3's. En als je tijdens het luisteren op F5 drukt, komt er een nieuw liedje. Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Sorry 'Blue Joshi 97', maar WAV's neemt SA wel degelijk aan, ik gebruik zelf ook WAV's en het werkt prima, wet je zeker dat het klopt wat je zegt? Heb je er zelf dan wel last van? Reageren
spoeky Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Met San Andreas kan je wel mp3, WAV en Wma gebruiken. Ik denk dat je door de war bent met Vice City. Daar is de map mp3 en kan je alleen mp3's inzetten. In VC kan je dus alleen mp3's en in SA kan je bijna alle type bestanden. Dus ook WAV. Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb dat nu ook gedaan, maar die orginele speelt ie ook nog gewoon af:S hoe komt dit, er staat helemaal niks anders in die map Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Dit staat in het boekje dat ik bij de cd kreeg: "GTA: San Andreas ondersteunt het afspelen van eigen geluidsbestanden van de gebruiker. Het spel ondersteunt standaard bestanden van het type Windows Wave (WAV) en Ogg Vorbis (OGG). Daarnaast kun je, als je de juiste CODECS hebt geinstalleerd, ook MP#, WMA, M4A, etc. afspelen. Om het afspelen van deze formaten mogelijk te maken kun je: - De nieuwste versie van Apple Quicktime Player installeren. - Microsoft Windows Media Player 9 of 10 installeren - Een gecombineerd CODEC-pakket installeren." bij opties: " Radio - speelt de eigen geluidsbestanden van de gebruiker, afgewisseld met reclamespots. Random - speelt de eigen geluidsbestanden van de gebruiker, ononderbroken in willekeurige volgorde. Sequential - Speelt de eigen geluidsbestanden van de gebruiker in alfabetische volgorde. " Zo staat 't er en niet anders Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 VWO-er zei: Sorry 'Blue Joshi 97', maar WAV's neemt SA wel degelijk aan, ik gebruik zelf ook WAV's en het werkt prima, wet je zeker dat het klopt wat je zegt? Heb je er zelf dan wel last van? Bij mij werken die dingen niet O_O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.