rev0 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb met gta san andreas sa mp geinstaleert enal dus ik wil server in ik klik connect en alles gaat goed tot dat hij in die server moet en dan staat er connecting : ip.. en dan komt er connecting attempt failed, retrying .. was is het probleem en ik wil spelen en help me plz zo snel mogelijk het ziet er zo uit: Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik geloof dat je over de verkeerde versie van GTA San Andreas bezit, je hebt waarschijnlijk het spel het laatste (half)jaar gekocht en sindsdien ligt V2 in de schappen. Om V1 te krijgen moet je even een patch installeren, namelijk deze. Nu kun je je SA modden en nog je V2 savegames spelen, wil je V1 savegames spelen, dan raad ik je deze V1 files aan. Reageren
rev0 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Als ik dat programmatje gebruik krijg ik dit: Nog iets? Reageren
spoeky Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Zorg ervoor dat je de map aanklikt waar SA geïnstalleerd is. Dus gewoon hier: Zie hier Op het plaatje zie je dat je gewoon de map moet hebben waar sa.exe ook staat. Dus het SA logo wat je aanklikt om SA te spelen. Je moet dus niet de map data etc. aanklikken! Reageren
rev0 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gedaan... maar nu komt er dit in beeld Reageren
rev0 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 echt niemand..? ik wil het spelen en dus wil ik het snel weten sorry voor de span Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Als je gta opstart, en bij het startscherm bent (start game, settings, quitgame) wat staat er dan rechtsonderin? Reageren
rev0 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Als je gta opstart, en bij het startscherm bent (start game, settings, quitgame) wat staat er dan rechtsonderin? waar de versie moet staan staat niets Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Dus je hebt versie en je hoeft niet meer te downgraden. Ik zou hier MTA vandaan downloaden: http://mtavc.com/ en dan is het niet moeilijk meer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Maar ik heb hetzelfde probleem, als op de laatste screen van rev0. Heeft iemand hulp daarmee? Heb versie v2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 DOH I WANNA PLAY Take it easy.. Laat de patch dan eerst even achterwege en installeer wel even de bestanden die in dit topic te downloaden zijn. Als je die hebt gedaan, probeer dan gewoon eens SA-MP te spelen. Doet hij het daarna nog niet, dan zul je ergens een V1 '.exe' moeten zien te regelen. Dat kan helaas niet hier op het forum, omdat het rondstrooien daarmee volgens mij illegaal is. Ik zie overigens daar ook Windows Vista, dus voorzichtig aan zeg ik dat het daar ook aan kan liggen, aangezien je opmerkelijk genoeg zegt dat je al wél V1 hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.