sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb een probleem met me muis(en).Want als ik opstart dan werkt me muis niet,alleen me toetsenbord Muis is mt draad,en als ik een ander muis gebruik dan gaat het ook niet. Ik doe de draad van de muis eruit en weer erin, en dan lukt het niet. Vaandag was het weer,en heb ik 1 urr moeten wachten voor dat ik op me pc kon. Wat is het probleem? Andres breng ik hem binnen in MediaMarkt(heb het ticketje nog) Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb dat hier gekocht met de computer en er staan geen drivers bij! Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb dat hier gekocht met de computer en er staan geen drivers bij! Is het een USB muis of een PS/2 muis? Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 En wat is dat? Een PS/2 muis heeft een ronde, groene aansluiting, een USB muis heeft een rechthoekige aansluiting in weet ik veel wat voor kleur je fabriek bed8 heeft. Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 En wat is dat? Een PS/2 muis heeft een ronde, groene aansluiting, een USB muis heeft een rechthoekige aansluiting in weet ik veel wat voor kleur je fabriek bed8 heeft. Ik heb een PS/2 muis,vroeger had ik een USB muis. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 misschien zit er ergens stof in heb ik gehad , Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb die pc maar van 17 juni,en ik speel in een ruimte waar bijna geen stof ligt :O Reageren
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik heb die pc maar van 17 juni,en ik speel in een ruimte waar bijna geen stof ligt :O Als je een PS/2 muis in je pc doet, moet hij uitstaan, en dan moet je hem pas aanzetten. Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Maar dat is het probleem niet,me p2 muiszit er al in. Maar als ik me pc aanleg,dan gaat me muis niet, maar ik ga morgen naar mediamarkt. Mss zullen ze me helpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.