.Levi. Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik zoek hem al een tijdje maar sommige zeggen dat hij langs de stadion in los santos rijd maar ik zie hemdaar nergens heeft er iemand nog een tip waar hij nog meer rijd of staat <_< alvast bedankt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ga naar de Lowrider Challenge. Zeg dat je hem zoekt bij die gast, en loop dan het plein op. Daar staat links in de hoek bij de heg af en toe een lege Remington. Die kan je dan wél stelen, in tegenstelling tot alle andere Lowriders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 hey bedankt maat B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) even een vraagje, er moet ook nog een site zijn over de vindplaatsen van alle auto's, ben alleen de naam kwijt. kan een van jullie me verder helpen? alvast bedankt EDIT: laat maar, heb em al gevonden volgende keer beter zoeken voor ik iets vraag Bewerkt: 16 december 2004 door nick 82 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) op deze site staan alle auto's: * *link verwijderd Bewerkt: 16 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 idd, gewoon bij het station te vinden in LS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 IK zie hem altijd bij de import export in SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 makkelijkere mannier voor rimmington : als je mleedoet aan de lowrider challenge ( dat je moet bouncen enzo voor een wagger ) staat er ook een rimmington te bouncen met je sniper mik je op de gast zijn kop en shiet hem eruit je gaat in de auto en zet hem in je garage :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) ik zie ook veel remingtons ergens aan de Loco low Co die tuning garage voor lowriders in LS, ook aan Unity station in LS oja ook veel in Palomino Creek SF=> import export docks crane op maandag zie MON in spel op L1 drukken Bewerkt: 13 januari 2005 door sonny yoshi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.