robinho123 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 hoe moet je die corona's in de lugt raken ik heb alles geprobeerd ik heb een screenshot gemaakt van welke corona's ik bedoel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Met een beetje aanloop naar boven rijden, en vanaf je in de luct bent een beetje met W en S up en down (voor de PC) sturen en zo ervoor zorgen dat je ongeveer in de corona vliegt. Probeer wel een rechte aanloop te nemen, want anders kan je makkelijk er naast vliegen. Bewerkt: 22 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
robinho123 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 is goed ik zal proberen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 is goed ik zal proberen Ik heb overigens nog wel een andere tip voor je. Bekijk dit filmpje even. Daar wordt alles precies uitgelegd. Bekijk het filmpje een paar keer om te zien hoe hij alle corona's pakt. Na een tijdje goed kijken lukt het jou ook vast wel. Overigens kun je voor meer snelheid ook een speciale houding aannemen. Dit kun je volgens mij met 'pijltje omhoog' doen. Geef steeds kleine, korte tikkjes en je zal behoorlijk wat sneller gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.