Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou dus graag in 3dsmax 8 de dff's van de RC Battleground importeren maar dan allemaal op dezelfde coordinaten als in GTA SA, hoe doe ik dit ?

Ik wil ze dan opslaan als 1 model en zo een col enz.. maken

Tom :cya:

Geplaatst:

Het importeren van die models op de zelfde plek in 3dsmax als in SA is vrijwel niet mogenlijk. De positie van de models in SA word namenlijk geregeld met de IPL, en niet met het bestand zelf. Wat je wel kan doen is gewoon die objceten van die battleground opzoekken in de GTA3.IMG (Blij dat ik het niet hoef te doen :puh:), en die dan importeren in 3ds. Maar het is zoizo al erg nutteloos om dit te doen. Want R* heeft zelf die objecten ook niet voor niets los van elkaar gemaakt. Dusja, wat je precies wil bereiken weet ik ook niet... :N

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben dus m'n mod aan het maken San Andreas War II en als map ervoor gebruik ik de RC Battleground maar het zou veel gemakkelijker zijn als de map in 1 stuk is. Daarom wil ik alles importeren en dan opslaan als een dff zodat ik niet altijd hoef te klooien met de mapeditor of met de ipl's.

Tom

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Nou, ik denk dat je toch moet gaan klote met die mapviewer, want als die battleground in 3ds groter is dan 256x256, dan zal dat wat er buiten zit naar binnen gespiegeld worden. Dus dat kan gewoon niet. Er is toch wel iets van een snap functie in die mapviewer?

Geplaatst:
Gaat het niet met de Map IO ?

Ja, met de Map IO zou je het kunnen doen, en dat zal ook zeker werken. Maar daar weet ik dan weer niets van...

Geplaatst:

Is er iemand die veel verstand heeft van de Map IO of die me op een andere denkt te kunnen helpen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb naar die tut gekeken. Ik heb hem gedownload en geopend maar als ik de files importeer dan komen alleen de enexes er uit en niet de models enz... Weet iemand wat het probleem is ?

Bewerkt: door .:TOM:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...