GTA-Roloboy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Ik heb de Back To The Future 0.2b Mod geinstalleert, maar.. Als ik het spel start krijg ik een error.. Z'n error van: Er is een fout opgetreden in gta-vc.exe en moet worden afgesloten.. Ik heb alles volgens de readme gedaan en ik heb geen dingen in me VC zoals dit: Trainers Andere Mods No-CD crack(s) Andere vertalingen Of andere mods .. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.. gta3audio.zip IMGTool.rar Back_To_The_Future_0.2b.rar Bewerkt: 21 juni 2007 door GTA-Roloboy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb de Back To The Future 0.2b Mod geinstalleert, maar..Als ik het spel start krijg ik een error.. Z'n error van: Er is een fout opgetreden in gta-vc.exe en moet worden afgesloten.. Ik heb alles volgens de readme gedaan en ik heb geen dingen in me VC zoals dit: Trainers Andere Mods No-CD crack(s) Andere vertalingen Of andere mods .. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.. De mod veranderd onder andere de 'main.scm'. Als je deze vervangt moet je een nieuw spel starten. Je oude savegames zullen dan niet meer werken, totdat je de originele 'main.scm' weer vervangt met die van de mod. Doet de mod het hierna nog niet, dan zou ik als ik jou was even GTA Vice City verwijdern, en hem opnieuw installeren. Alles back-up bestaden opnieuw toevoegen zal teveel tijd kosten, en je hebt bovendien de kans dat er weer iets fout gaat. Overigens zag ik ook staan dat dit een update is. Hij zal het dus niet doen, zolang je de echte versie nier hebt geïnstalleerd. Dit staat tevens in de readme. Als je de echte nog niet geïnstalleerd hebt moet je dat eerst doen, alvorens je deze update installeert. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 De mod veranderd onder andere de 'main.scm'. Als je deze vervangt moet je een nieuw spel starten. Je oude savegames zullen dan niet meer werken, totdat je de originele 'main.scm' weer vervangt met die van de mod. Doet de mod het hierna nog niet, dan zou ik als ik jou was even GTA Vice City verwijdern, en hem opnieuw installeren. Alles back-up bestaden opnieuw toevoegen zal teveel tijd kosten, en je hebt bovendien de kans dat er weer iets fout gaat. Overigens zag ik ook staan dat dit een update is. Hij zal het dus niet doen, zolang je de echte versie nier hebt geïnstalleerd. Dit staat tevens in de readme. Als je de echte nog niet geïnstalleerd hebt moet je dat eerst doen, alvorens je deze update installeert. Dus moet ik alles verwijderden en dan 0.2a / (0.1 ?) installeren (alles toevoegen etc.) en dan alles weer overschrijven door 0.2b? :S Dat heeft toch geen zin? Ik zou ff zoeken naar de versies. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 oh, k heb de officiële site en forum daarvan gevonden, daar zou ik vast mijn antwoord kunnen krijgen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 De mod veranderd onder andere de 'main.scm'. Als je deze vervangt moet je een nieuw spel starten. Je oude savegames zullen dan niet meer werken, totdat je de originele 'main.scm' weer vervangt met die van de mod. Doet de mod het hierna nog niet, dan zou ik als ik jou was even GTA Vice City verwijdern, en hem opnieuw installeren. Alles back-up bestaden opnieuw toevoegen zal teveel tijd kosten, en je hebt bovendien de kans dat er weer iets fout gaat. Overigens zag ik ook staan dat dit een update is. Hij zal het dus niet doen, zolang je de echte versie nier hebt geïnstalleerd. Dit staat tevens in de readme. Als je de echte nog niet geïnstalleerd hebt moet je dat eerst doen, alvorens je deze update installeert. Dus moet ik alles verwijderden en dan 0.2a / (0.1 ?) installeren (alles toevoegen etc.) en dan alles weer overschrijven door 0.2b? :S Dat heeft toch geen zin? Ik zou ff zoeken naar de versies. Tuurlijk heeft dat wel zin, een update heeft altijd zin. Je verwijderd inderdaad gewoon weer alles, en je installeert de gewone normale versie, in dit geval '0.2a.' Dan, als je die geïnstalleerd hebt, installeer je die update eroverheen. Zo'n update verhelpt meestal bugs, ongewenste dingen en voegt extra dingen toe aan de mod, dus ik denk wel dat je er belang bij zult hebben. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik snap het al xD Ik ga nu nog eens proberen Reageren
L156 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallo, Maaar waar kun je dan Versie1 downloaden.Volgens mij is hij verwijdert.Niet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallo,Maaar waar kun je dan Versie1 downloaden.Volgens mij is hij verwijdert.Niet? Ik heb nog een poging ondernomen om hem voor je te zoeken, maar ik ben versie 0.1 helaas nog niet tegengekomen. Dat is natuurlijk ook niet zo gek, want er is immers al een nieuwere versie uit. Logisch natuurlijk dat de verouderde versie niet meer ter download aangeboden wordt. Ik raad je hoe dan ook aan versie '0.2' te downloaden. Deze is natuurlijk verbeterd op het gebied van bugs en features, vergeleken met zijn voorganger. Je kan de 'Back To The Future 0.2b Mod' hier downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.