bus Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 ik vind de stallion een mooie auto maar een hij stuur als een natte dwijl als je hard door de bochten gaat . en de bobcat is raar sturend totaal heen grip! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) SA: tractor heeft hetzelfde motorgeluid als een buffalo sinds wanneer heeft een tractor hetzelfde motorgeluid als een muscle car als ik vragen mag LCS:pony (alle busjes eigenlijk) VCS:polaris V8 heeft totaal geen grip+forklift ik ga gewoon te traag om iemand omver te rijden Bewerkt: 23 juni 2007 door bavo lievens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 SA: tractor heeft hetzelfde motorgeluid als een buffalo sinds wanneer heeft een tractor hetzelfde motorgeluid als een muscle car als ik vragen magLCS:pony (alle busjes eigenlijk) VCS:polaris V8 heeft totaal geen grip Sinds SA Ik vindt de Stallion zo'n klote[/font] auto.... Het rijdt gewoon voor geen meter... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 stallion , vreselijk geen woorden voor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Zelf vind ik de stallion een prima wagen. Ik vind de Linerunner in VCS echt kut[/font] rijden. In VCS hebben ze er voor gezorgt dat deze bij het kleinste bochtje op 3 wielen gaat rijden. :@ Het is wel heel handig als je een grote bonus voor de 2 wheel drive wilt hebben. :D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 de kwat:die slipt te veel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 De Polaris V8 rijdt pas ***.Hij is mooi en snel,maar heeft totaal geen grip Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Als ik me niet vergis denk ik dat dit topic in het Vice City Stories Forum staat. Waarom zie ik dan auto's van San Andreas ? Ontopic: De oude auto's zoals Stallion, Washington, ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 De Polaris V8 rijdt pas ***.Hij is mooi en snel,maar heeft totaal geen grip polaris heefd geen grip maar hij is wel controleerbaar als je drift die kan je noch recht krijgen maar de satllion maakt egt een rondje uiterlijk is nix mis mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Rijd de Polaris echt zo slecht? Ik vind het wel een lekkere bak hoor. Dat hij geen grip heeft lijkt me op zich best logisch, want het is een typische pimpwagen. Je ziet hem ook vaak staan voor je Prostitution empire buildings. Maar geen grip hoeft in mijn ogen niet altijd slecht te zijn, soms kan het zelfs lekker zijn als je er goed mee overweg kan. De Polaris is ook vrij snel, en over het algemeen rijd hij wel subtiel. Bij een slechte auto denk ik eerder aan een Idaho, in vergelijking met de Polaris stelt de Idaho echt heel weinig voor. Of natuurlijk de Perinnial, die staat bij bijna elke GTA wel bekend als een slechte auto. Veel te langzaam, geen lekkere bochten, eigenlijk is bijna niks goed aan de Perinnial. Bewerkt: 22 juni 2007 door M4X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Rijd de Polaris echt zo slecht? Ik vind het wel een lekkere bak hoor. Dat hij geen grip heeft lijkt me op zich best logisch, want het is een typische pimpwagen. Je ziet hem ook vaak staan voor je Prostitution empire buildings. Maar geen grip hoeft in mijn ogen niet altijd slecht te zijn, soms kan het zelfs lekker zijn als je er goed mee overweg kan. De Polaris is ook vrij snel, en over het algemeen rijd hij wel subtiel. Bij een slechte auto denk ik eerder aan een Idaho, in vergelijking met de Polaris stelt de Idaho echt heel weinig voor. Of natuurlijk de Perinnial, die staat bij bijna elke GTA wel bekend als een slechte auto. Veel te langzaam, geen lekkere bochten, eigenlijk is bijna niks goed aan de Perinnial. Ja.Dat is wel waar .De Idaho is ook een echte K*t bak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Perrinial en Regina, Die rijden egt voor geen meter. Véélte langzaam en sturen ook nogal iri Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Idaho! Zo'n flutauto! Maarja, het hoort er wel bij. Boris H. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vind de freeway ook niet zo prima, Of is dat geen auto ? Maar hij neemt veel te grote bochten zodat je telkens erafvalt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Kben het met Spark helemaal eens, de Freeway is echt een ......piep....... voertuig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts