bus Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 In dit topic kan je je eigen gang + gangcars onwerpen gangnaam: the v8's gang kleding: beetje urban style lage broek hoge pet baskettball hemden Huidkleur: blank en zwart Gangcar: Verbouwde phoenix . ze zijn zwart met 2 felgroene strepen er over heen ook is er de achterkant van boxville op gezet met allemaal ramen zodat er een stuk of 'homies' in kunnen ook zitten er 2 linerunner pijpen aan de zeikant van de achterkant . niet mooi maar wel functioneel Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Wat heeft dit voor nut? Die gangs komen toch niet in IV Reageren
bus Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Wat heeft dit voor nut? Die gangs komen toch niet in IV dus????? laat je creativiteit op hol slaan Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Dat heeft toch geen nut Gangnaam: IV owners Kleur: zwart, grijs, Oranje Kleding: Wibra, Binco Wapen: Pistol, Uzi Gangcar: Cheetah Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 ik snap er niks van , kan je het beter in None of the Above zetten verder heb ik het wel als Mister. X Reageren
Shorty_D Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Zoals al eerder was gezegd. Hier heeft het toch een beter plek dan in het GTA 4 forum. Want zoals je zelf al weet is dit non related aan GTA 4. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 In dit topic kan je je eigen gang + gangcars onwerpen gangnaam: the v8's gang kleding: beetje urban style lage broek hoge pet baskettball hemden Huidkleur: blank en zwart Gangcar: Verbouwde phoenix . ze zijn zwart met 2 felgroene strepen er over heen ook is er de achterkant van boxville op gezet met allemaal ramen zodat er een stuk of 'homies' in kunnen ook zitten er 2 linerunner pijpen aan de zeikant van de achterkant . niet mooi maar wel functioneel Zwart en wit? Eigenlijk álle gangs zijn etnisch van dezelfde achtergrond. Zo'n gang zou echt nooooit bestaan. Reageren
Verrity Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) >>> Door Dutchy3010: Discussie verwijderd. Ten eerste niet nodig, en ten tweede lees jij de zin van Mister.X verkeerd.<<< Mijn Gang is: The Dutchers Kleur: Rood, Wit. Blauw, Oranje Huidskleur: Blank, licht getint.(Geen islamieten e.d) Kleding: Meestal oranje Gangcar: Mooie Oranje Sentinel EDIT: Extra voorwaarde: Er wordt Jumpstyle & Nederlandse muziek gedraait (voornamelijk Acda & De Munnik, Blof, André Hazes (Rust in vrede) ) Bewerkt: 22 juni 2007 door Verrity Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gangs komen wel in GTAIV maar spelen geen belangrijke rol zoals in GTASA Check voortaan even de WikiGTA Mister.X Mijn Gang is: The Dutchers Kleur: Rood, Wit. Blauw, Oranje Huidskleur: Blank, licht getint.(Geen islamieten e.d) Kleding: Meestal oranje Gangcar: Mooie Oranje Sentinel In die gang zou ik me wel thuis voelen! Reageren
Boris H. Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gangs komen wel in GTAIV maar spelen geen belangrijke rol zoals in GTASA Check voortaan even de WikiGTA Mister.X Mijn Gang is: The Dutchers Kleur: Rood, Wit. Blauw, Oranje Huidskleur: Blank, licht getint.(Geen islamieten e.d) Kleding: Meestal oranje Gangcar: Mooie Oranje Sentinel In die gang zou ik me wel thuis voelen! Ik ook! Ik hoop dan dat er ook zulke gangs in GTA IV komen. Groetjes, Boris H. Reageren
Markant Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Hmm, even denken.... :-) Gangnaam: The chippendales Kleur: Pimpelpaars met een goud randje Kleding: Geen, maar wél sandalen met riempjes Wapen: Plastic speelgoed, heggenschaar Gangcar: BMW isetta en als back-up een Fiat 500 Haha, alle gekheid op een stokje :-) Nee ik zou serieus kiezen: Gangnaam: The lonewolfs Kleur: Zwart/geel Kleding: Net kostuum, van een of ander veel te duur merk. Wapen: Vlammenwerper en molotovs Gangcar: BMW X5 Reageren
miklo32 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Om even bij GTA 4 te blijven, het lijkt me wel leuk om optioneel een gang te kunnen vormen, misschien iets voor de on-line versie. Dat je een gang kan maken of kan aansluiten bij een gang in New York en dat er dan online gangfights zijn. Met drive-by's etc. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zou graag G-Unit willen. negers met zwarte G-Unit kleding. ze rijden allemaal in zwarte escalade's en h2's Reageren
Dastard Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zou graag Grove Street terug willen...mret 1 nieuw wapen,smg Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Gangs in GTA IV, denk niet echt dat er gangs gaan komen in GTA IV op de trailer en screenshots zie je geen bende's. Zelfs geen wapens (alleen bij de polities dan). Dus ik denk dat er geen gangs gaan komen. Als ze er komen wil ik graag het volgende: Naam: The Gozeno's Kleur kledij: Zwart Wapen: TEQ 8 en 9MM Wagens: Zwarte laatste nieuwe BMW. Leider: Daniel Gozeno ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.