Jump to content

img tool vc


sasch

Recommended Posts

Ja ik heb een probleem met mijn img tool voor vice city, het is al een lange tijd geleden dat ik nog vc gespeeld heb dus ik dacht ik speel nog eens gta vc, jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen zoals men eigen auto's. Ik krijg altijd een foutmelding als ik een file wil delete om een andere te plaatsen, het zegt Dir file error!might be in use.. exiting..

dus het wil zegge dat het spel opstaat maar het staat niet op...

Als iemand iets weet zal ik je heel dankbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb een probleem met mijn img tool voor vice city, het is al een lange tijd geleden dat ik nog vc gespeeld heb dus ik dacht ik speel nog eens gta vc, jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen zoals men eigen auto's. Ik krijg altijd een foutmelding als ik een file wil delete om een andere te plaatsen, het zegt Dir file error!might be in use.. exiting..

dus het wil zegge dat het spel opstaat maar het staat niet op...

Als iemand iets weet zal ik je heel dankbaar zijn.

Zet je installatie map van Vice City even op 'alleen lezen'. Deze map vindt je hier: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Klik dan met je rechtermuisknop op die map, en klik éénmaal op 'alleen lezen'. Probeer het daarna nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb een probleem met mijn img tool voor vice city, het is al een lange tijd geleden dat ik nog vc gespeeld heb dus ik dacht ik speel nog eens gta vc, jammer genoeg kan ik het niet meer aanpassen zoals men eigen auto's. Ik krijg altijd een foutmelding als ik een file wil delete om een andere te plaatsen, het zegt Dir file error!might be in use.. exiting..

dus het wil zegge dat het spel opstaat maar het staat niet op...

Als iemand iets weet zal ik je heel dankbaar zijn.

Zet je installatie map van Vice City even op 'alleen lezen'. Deze map vindt je hier: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Klik dan met je rechtermuisknop op die map, en klik éénmaal op 'alleen lezen'. Probeer het daarna nog eens.

ja bedankt heb het net gevonde :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit probleem ook maar bij mij verspringt hij weer naar aan terwijl ik hem uitvink

Klopt, dit is vrij normaal. De computer zegt dan om een of andere reden dat de bestanden nog steeds alleen-lezen zijn, maar eigenlijk zijn ze dit dan niet. Ik weet niet precies waardoor dit komt, maar als het goed is zou je nu gewoon vanalles aan kunnen passen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit probleem ook maar bij mij verspringt hij weer naar aan terwijl ik hem uitvink

Klopt, dit is vrij normaal. De computer zegt dan om een of andere reden dat de bestanden nog steeds alleen-lezen zijn, maar eigenlijk zijn ze dit dan niet. Ik weet niet precies waardoor dit komt, maar als het goed is zou je nu gewoon vanalles aan kunnen passen.

geprobeert maar er komt nog steeds datzelfde boodschap te staan...

Link to comment
Delen op andere websites

geprobeert maar er komt nog steeds datzelfde boodschap te staan...

Je hebt ook speciale programma's die alle alleen-lezen functies verwijderen uit de code waardoor je 100% zeker weet dat niks eraan meer alleen-lezen is. Als de fout inderdaad komt door dit alleen-lezen gedoe, is het zeker verholpen met zo'n programma. Ik weet alleen geen namen, dus ik denk dat je zelf even moet googelen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...