PIERRO P Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik vind die filmpjes wel leuk Vooral Arie en Bastiaan is lachen
Gta-killer Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Aminam, arie en bastiaan en baklap tv vind ik wel leuk.
Sandra Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Dat vind ik nou leuke humor Die stemmen van hun zijn echt helemaal geweldig Baklap is het leukste vind ik.
Gino99 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik vind ze ook echt hilarisch! .Arie en Bastiaan,en Zeebats vind ik de beste
PowerPats Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik vindt ze egt vet vooral toen ze call of duty (kaal of djutie) gingen nadoen zegt zo een russische generaal tegen soldaten dat er een tekort is aan aardappelen en dat ie dan egt met zo een russische stem zegt Iek bleif hierrr en ga mier aardappels kweken. Arie en Bastiaan was ook wel vet dat hun zo een d*ldo gaan zoeken weet je wat ? ik denk dat ik nu effe een paar filmpjes ga checken laterzzz iedereen.
Black Vegetable Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Mastermovies MaffiBaaah "Take the gabber out of the closet" en "Say hello to my little pony" Mastermovies Nicht rijder is ook heel goed >>> Door Flying Dutchman: Gelieve geen oude topics op te halen, er staat >hier< al een topic over Mastermovies.<<<
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Zeebats en the A beam zijn ookwel leuk : hey uhh jij bent toch een chinees ? ben jij iemand op een bureau met een speelgoed pistooltje ? Zijn julie twee mongolen in een kamer XD XD XD XD
Bossinkje Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik vind Arie & Bastiaan erg leuk,en Barry Pooter ook.
Recommended Posts