JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ej, k heb diej ene noobmode voor SA en toen spawnde ik die ngr-500 en toen was ie gestript:P heben dit nog meer mensen gehad?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 wat is die noobmode??? Een grote mod met vele opties. Ik kan eigenlijk een lang verhaal kort maken door je door te verwijzen naar deze pagina, waar in principe alles opstaat wat je erover moet weten. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ej, k heb diej ene noobmode voor SA en toen spawnde ik die ngr-500 en toen was ie gestript:P heben dit nog meer mensen gehad?? Ik heb eens in een topic gelezen dat dit komt doordat de NRG-500 meerdere textures heeft. Dus het laden duurt langer dan andere voertuigen. Soms heeft het spel niet genoeg tijd om te laden, waardoor de NRG-500 niet goed weergegeven kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.