Jump to content

kan iemand mij helpen en mij dan emailen?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik baal er egt heel erg van maar ik weet niet hoe ik die mods van die mooie auto's moet openen :N:N:7:cry:

kan iemand het mij uitleggen ??? email me dan. ;)

ik zou het graag willen weten.

groetjes dylanooo

Geplaatst:

Ik snap je vraag niet goed? Je wil een mod isntalleren? IN SA? Daar lees je veel tuts. van in de modding fora's. Check even de MTL(Master tutorial list). dan vind je wel een tut.

Geplaatst:
ik baal er egt heel erg van maar ik weet niet hoe ik die mods van die mooie auto's moet openen :N:N:7:cry:

kan iemand het mij uitleggen ??? email me dan. ;)

ik zou het graag willen weten.

groetjes dylanooo

Dit kan je beter vragen in een van de Modding Fora, zie hier. Daarnaast wordt er op dit forum niet gebruik gemaakt van een antwoord mailen, omdat andere leden de vraag en het antwoord dan later niet met de zoekfunctie kunnen terugvinden. Vaak ben je ook niet de enige met deze vraag.

Dan het antwoord op je vraag. Vaak zit een mod verpakt in een .rar-bestand. Om dat te openen moet je eerst even WinRAR downloaden, bijvoorbeeld hier. Om het in een spel te zetten moet je weer een ander programma gebruiken, kijk daarvoor in de Master Tutorial List (klik), zoals Rivel al aangaf. Of vraag het in het Modding Fora.

Succes :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...