Syncie Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Beste Leden, Ik heb Gta San Andreas 2.0 net gekocht en geinstalleerd op mijn (Legale) Windows Vista Home Premium. De installatie verliep goed, ook ee andere savegame invoeren ging goed. Al met al werkt het nu allemaal. Maar ik wilde direct een mod hebben om in de auto te kunnen zitten en mijn snelheid te kunnen zien, helaas lukt dit niet. Ik heb SA Camera Hack v1.2 gedownload en geinstalleerd, ook het .dll bestandje heb ik toegevoegd aan mijn C:\Windows\System32 map toegevoegd, de hack start nu dus gewoon op. Echter crasht hij elke keer als ik die hack opstart, dan heb ik GTA SA nog niet eens opgestart. Weet iemand waar het aan kan liggen? Heeft iemand een oplossing? Zo niet, bestaan er andere hacks die aan mijn wensen voldoen(In de auto zitten en snelheidsmeter)? Alvast bedankt! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Welkom Syncie, Het feit dat je San Andreas V2.0 gekocht hebt, maakt dat je geen modificaties kunt installeren. Gelukkig hebben we op het forum een patch in de download database staan, waarmee je het spel kunt downgraden naar Versie 1. Met versie 1 is het wél mogenlijk om mod's endergelijke te gebruiken. Je kunt de patch hier vinden. Bewerkt: 22 juni 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Syncie Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Welkom Syncie,Het feit dat je San Andreas V2.0 gekocht hebt, maakt dat je geen modificaties kunt installeren. Gelukkig hebben we op het forum een patch in de download database staan, waarmee je het spel kunt downgraden naar Versie 1. Met versie 1 is het wél mogenlijk om mod's endergelijke te gebruiken. Je kunt de patch hier vinden. Bedankt voor je hulp. Ik heb de downgrader geinstalleerd en uitgevoerd maar helaas SA camera Hack v1.2 crashed nog steeds. Het lijkt me dus dat Windows Vista hier het probleem is. Of niet? Heeft iemand hier een camera hack voor GTA SA die op Windows Vista werkt?(Betaald mag ook) Bewerkt: 22 juni 2007 door Syncie Reageren
denizz- Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 HAH dus ik ben niet aleen dat doet nix af aan het feit dat het bij mij ook vastloopt ik heb een andere snelheidsmeter gedownload en als ik SA opstart komt ie niet in beeld ik heb ook Camhack gedownload maar die deed ook nix. mijn versie (2.0) is al gedowngaded (1.0) so whats the problem ???????? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Kijk eens hier misschien helpt dit. http://www.youtube.com/watch?v=h1ltqJfxH_Y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.