roppie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Als ik een zwaar programma heb laten draaien op mijn computer lukt het nooit meer om hem af te sluiten. en ik moet altijd de stekker uit trekken weet iemand hoe dat komt. Reageren
TubS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 paar keer alt + F4 om m te laten sluiten anders ctrl - alt - delete ofzo ander aan/uit knopje van je pc ingedrukt houden Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 heb je genoeg RAM-geheugen Reageren
Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Als ik een zwaar programma heb laten draaien op mijn computer lukt het nooit meer om hem af te sluiten. en ik moet altijd de stekker uit trekken weet iemand hoe dat komt. Probeer eens dat programma te verwijderen of is het erg belangrijk ? Reageren
Timovich Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Stekker eruit halen is nooit nodig.. Probeer de AAN/UIT knop een tijdje ingedrukt te houden na 5 sec. is tie dan ook uit Reageren
roppie Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Stekker eruit halen is nooit nodig..Probeer de AAN/UIT knop een tijdje ingedrukt te houden na 5 sec. is tie dan ook uit mijn systeem heeft. 250 RAM geheugen 1.52 GHz Windows xp prof. en ik heb 40.13 Gb op mijn harde schijf en er is nog 13 Gb over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.