ContRa Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Waarom zwerfen deze mensen in mijn groene buurt rond.. ? en dan schieten ze nog op ons mij dus.. hoezo? en waarom?:S Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Waarom zwerfen deze mensen in mijn groene buurt rond.. ? en dan schieten ze nog op ons mij dus.. hoezo? en waarom?:S Heb je wel alle gebieden? Zo niet, dan zwerfen er toch nog andere gangs. Reageren
ContRa Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Lol, denk het niet alles is groen hele lossantos was andere kleur was is nu groen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Lol, denk het niet alles is groen hele lossantos was andere kleur was is nu groen Dan is er een bugje in het spel, bij mij lopen er veel van die gangs met blauwe banden/kleren. Dus ik denk dat het een foutje is. Ook al is het hele LS keigroen, maar toch zwerfen die gangs naar geld en eten Bewerkt: 22 juni 2007 door GTA_XP Reageren
ContRa Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Maar het is deze gang.. De baas is ceaser is het niet zo dat die je vriend is en zwerfen in jouw buurt rond :O Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Dat is precies de gang waar ik het over had. Ze zwerfen toch alsnog in LS. Zoals ik al zei, al is je LS helemaal groen, ze lopen toch nog rond. Reageren
ContRa Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Maar dus wat ik zeg komt het er door dat die cesar je vriend is dat die dan daar rond zwerfen? :O Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Maar dus wat ik zeg komt het er door dat die cesar je vriend is dat die dan daar rond zwerfen? :O Ik denk niet dat het door Cesaer komt. Reageren
Bling Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Simpel: de 'Varrios Los Aztecas' gang is geen rivaliserende gang voor jou, als 'Grove Street Families' lid zijnde. De 'Ballas' vormen vanaf begins af aan al een bedreiging voor de Grove Street Families, en de 'Los Santos Vagos' worden na verloop van tijd ook vijandig. Andere gangs kun je dus niet uitroeien; gewoonweg doordat dit geen directe vijanden van de Grove Street Families zijn. Vandaar dat de 'Varrios Los Aztecas' nog steeds in Los Santos te vinden zijn, al moet ik toegeven dat dit soms ook geen lieverdjes zijn. :$ Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 De GSF zijn ook geen lieverdjes. Als ik mijn ganggenoten meeneem in een auto, rij ik even in El Corona, schieten ze op de VLA leden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ze schieten altijd elkaar dood. Al vormen ze geen bedreiging. Reageren
ContRa Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 En deze varrios zitten vooral in Willowfield!! daar onder!! heel veel:D Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 En deze varrios zitten vooral in Willowfield!! daar onder!! heel veel:D Ja, kan ook! Ik zie ze ook ook ergens in de haven. Kortom: Ze kunnen in bijna heel LS lopen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Vanaf de missie Home Coming kan je weer gebieden terug veroveren op de Ballas en de Los Santos Vagos. De gebieden die vroeger van de Varrios Los Aztecas (gang van Cesar) waren zijn ook overgenomen en hebben een gele kleur op de map. Deze gebieden blijven gekleurd tot je de missie Los Desperados hebt gehaald, in deze missie verover je die gebieden samen met Cesar en zijn kornuiten zodat de Varrios Los Aztecas hun oude gebieden weer terug hebben. Dat ze soms ook in jou groene gebieden lopen heeft te maken met het grensgebied tussen de gangs, in deze grensgebieden lopen beide gangs door elkaar met het risico dat ze met elkaar op de vuist gaan. Het zijn geen rivaliserende gangs zoals Bling al zei, maar het spel is zo geprogrammeerd dat verschillende gangs elkaar automatisch bevechten. Geloof het of niet maar de Valet jongens in San Fierro, daar waar je de Valet-missie kan doen, zijn ook geprogrammeerd als 'gang', rij er maar eens naar toe met Woozie, T-bone Mendez en/of Mike Toreno (tijdens een missie) en stap uit naast het hotel. Woozie, T-bone Mendez en Mike Toreno zullen het vuur openen op de Valet jongens, deze zijn echter niet gewapend en zullen inelkaar duiken zoals soms voetgangers dat doen als er geschoten wordt. Grappig detail is wel dat zij de Valet jongens niet kunnen doden. Bewerkt: 22 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
tjoef Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kheb ook al eens meegemaakt dat er een paar *****Balasers zo in het ronde gedeelte aan het Johnson huis zitten! In de kern van Grove Street een paar balas! ze heben lef!(kheb ze wel direct afgeknald, die indringers ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.