Stephan14 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 heej wie kan me helpen met de sims 2 ps2 hoe moet ik meer kavels vrijspelen??? heb er nog maar 2 Reageren
Rullez Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Dit is erg simpel, Elke sim heeft een paar dingen die hij absoluut wil doen. Dit veranderd nadat je promotie hebt of heb geslapen. Sommige zijn makkelijk zoals verkleed je. Maar je heb ook gouden verlangens. Vervul dees een paar keer. En de andere een paar keer. En je speel vanzelf alle locaties vrij. Ook kan je cheats gebruiken ik weet niet of je dat wil, Zo ja zeg het dan even. Daqn geef ik ze je wel. Reageren
stefan321 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Dit is erg simpel, Elke sim heeft een paar dingen die hij absoluut wil doen. Dit veranderd nadat je promotie hebt of heb geslapen. Sommige zijn makkelijk zoals verkleed je. Maar je heb ook gouden verlangens. Vervul dees een paar keer. En de andere een paar keer. En je speel vanzelf alle locaties vrij.Ook kan je cheats gebruiken ik weet niet of je dat wil, Zo ja zeg het dan even. Daqn geef ik ze je wel. wil je ze naar mij sturen want heb de sims 2 al een keer uitgespeelt op de ps2 en het is zo simpel en nu met cheats lijkt het mij wel leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.