S()nny Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) theme: rapper. size: max 500x150 render(s): mag premade: nee type tegenstander: beginner. opmerking: ik lever de mijne in na de jouwe... inlevertijd:zo snel mogelijk Bewerkt: 26 juni 2007 door RonaldVC
AwiVC Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 theme: rapper.size: max 500x150 render(s): mag premade: nee type tegenstander: beginner. opmerking: ik lever de mijne in na de jouwe... Ik wil wel, ben beginner maar als jij iets anders vind moet je het zeggen, dan doe ik hem niet
S()nny Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 neej ik ga de uitdaging aan maar de mijne komt na de jouwe he
AwiVC Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Hier is mijn sig =] Veel succes. EDIT: Er zit wel degelijk een border om, maar dan moet je m even op een zwarte achtergrond bekijken =] Bewerkt: 23 juni 2007 door AwiVC
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 S()nny: Render zeer goed geplaatst Leuk achtergrondje, leuk bliksem effect AwiVC: Leuk gedaan maar ik vindt de render niet echt mooi. Achtergrond kan ietsie beter Mijn stem gaat naar: S()nny Vriendelijke groet stijn
Eros Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Mijn stem gaat ook naar S()nny. De achtergrond is leuk gedaan, en de render past daar goed bij, de tekst vind ik iets minder, maar toch nog een goede signature, voor een beginner. AwiVC, bij jou is de render niet zo goed geplaatst, en de achtergrond vind ik ook minder. Bij S()nny past het allemaal mooi bij elkaar, dat mis ik bij jou.
AwiVC Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) s()nny: AwiVC: succes AwiVC Bedankt voor het commentaar stemmers, ik zal er in mn volgende sigs aan denken. Oh en dit was mn origineel. =] Bewerkt: 23 juni 2007 door AwiVC
$big$smoke$ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 mijn stem gaat naar: s()nny mooi afgewerkten de kleurencombinatie is niet mis
S()nny Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 thnx voor het stemmen iedereen ik hoop dat er nog meer mensen stemmen so please vote everybody... gr. S()nny
Bronko Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 S()nny: Achtergrondkleur past erg goed bij de render en die bliksem en regen zijn ook wel mooi. Lettertype vind ik matig. AwiVC: Render had wat meer in het midden gemogen en ik vind de achtergrond niet bij je render passen, wel een mooi lettertype. Mijn stem gaat dus naar: S()nny
S()nny Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) stemmen kan nog tot vanavond 12:00 EDIT: ja kan ook 0:00 gr S()nny Bewerkt: 25 juni 2007 door s()nny
Mister.X Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 je bedoelt zeker 0.00 Mijn stem gaat naar AwiVC Ik vind die van S()nny een beetje standaard. Wel alles goed gedaan maar kan beter AwiVC heeft alles leuk gedaan vooral die border die je bijna niet ziet is ook wel mooi. De render past er goed bij!
AwiVC Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 je bedoelt zeker 0.00Mijn stem gaat naar AwiVC Ik vind die van S()nny een beetje standaard. Wel alles goed gedaan maar kan beter AwiVC heeft alles leuk gedaan vooral die border die je bijna niet ziet is ook wel mooi. De render past er goed bij! Woaw tenminste iemand die mijn werk waardeert Danku, ondanks je mooie stem heb ik jammerlijk verloren xP Gefeliciteerd S()nny
Recommended Posts