Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan het dat sommige mensen bij gta SA een blank poppetje hebben en ik een zwarte? is dat een ander spel ofzo of ligt het aan de spelcomputer?

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan het dat sommige mensen bij gta SA een blank poppetje hebben en ik een zwarte? is dat een ander spel ofzo of ligt het aan de spelcomputer?

Hoe bedoel je?

Je bedoelt vast misschien mods?

Kijk dan op gta.gamigo.de.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Bedoel je de personage CJ? CJ is altijd al 'zwart' geweest, van het begin van het spel al.

Misschien kun je verder eerst zeggen over welke personage het precies gaat? Dan kunnen we je pas goed verder helpen.

Geplaatst:

ik heb echt geen flauw idee is er misschien nog een ander spel met san andreas in? nee toch? dan zal het wel een mod zijn. weten jullie trouwens hoe je aan superman kleren komt?

Geplaatst:
ik heb echt geen flauw idee is er misschien nog een ander spel met san andreas in? nee toch? dan zal het wel een mod zijn. weten jullie trouwens hoe je aan superman kleren komt?

>>KLIK<<

Daar zijn heel veel mods :)

Geplaatst:

Supermankleren zijn enkel te verkrijgen met de Superman Mod, deze kun je >>hier<< downloaden. Met deze mod bezit je, behalve alleen de kleding, ook nog de krachten van Superman.

Geplaatst:

Hier op het forum is een tutorial te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je de 'Superman mod' installeert. Ik raad je aan de versie te downloaden die daar wordt gegeven. Voor de rest is het simpelweg de stappen volgen, die daar worden uitgelegd. De tutorial en de downloadlink van mod vindt je overigens hier, veel succes.

Geplaatst:
ik heb echt geen flauw idee is er misschien nog een ander spel met san andreas in? nee toch? dan zal het wel een mod zijn.

Even nog een duidelijke(re) uitleg: in alle San Andreas spellen is CJ, en heel veel andere personages, zwart-/donkergekleurd. Er is maar één spel met San Andreas op deze manier erin. (Oké, GTA I had ook San Andreas, maar dit lijkt er totaal niet op en kan er ook echt nooit mee vergist worden) Veel mensen die erg actief zijn op internet wat betreft GTA vinden het echter leuk om te modden. Ze passen de bestanden dus zo aan, dat CJ een blanke huiskleur krijgt. Dit filmen ze dan en zetten ze op internet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...