JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) heeft iemand een idee waarom iedere keer als ik iets van een mod heb geinstallerd en dan ik het spel dan vervolgens opstart dat ie een foutmelding geeft?? Bewerkt: 22 juni 2007 door Matiscus Duidelijkere topic titel. ;) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 heeft iemand een idee waarom iedere keer als ik iets van een mod heb geinstallerd en dan ik het spel dan vervolgens opstart dat ie een foutmelding geeft?? Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde versie. Je hebt 3 versies, namelijk V1, V1.01 en V2. De middelste versie, V1.01, kun je direct weer vergeten, deze is niet belangrijk. V1 en V2 zijn de versies die er op dit moment toe doen. Er is niet zoveel verschil tussen, op één belangrijk punt na. Met V1 valt wel te modden en met V2 niet. Hoe dat precies in elkaar steekt, dat is een lang verhaal, maar je kan, zoals ik net ook al zei, niet met V2 modden. Ik vermoed dus dat jij V2 hebt. Jij moet ervoor zorgen dat je V1 krijgt. Dat kan doormiddel van deze patch, waarmee je jouw V2 downgrade naar V1. Let er wel op dat je nu nog niet met V1 savegames kan spelen. Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) ik zal kijken of het lukt, heb je enig idee waar ik kan vinden welke versie het is?? maar ik heb die gta noobmode wel gewoon kunnen downloaden, of valt dat niet onder een mod? dit staat in de read me bij installeren staat ______________________________ GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. dus dan heb k gewoon de eerste versie? Bewerkt: 22 juni 2007 door JoGuM Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik zal kijken of het lukt, heb je enig idee waar ik kan vinden welke versie het is??maar ik heb die gta noobmode wel gewoon kunnen downloaden, of valt dat niet onder een mod? dit staat in de read me bij installeren staat ______________________________ GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. dus dan heb k gewoon de eerste versie? Wanneer heb je SA gekocht? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Die n00bmode valt wel onder mods, en je hebt inderdaad een gewone V1. Ik denk dat je probeert andere mods te installeren, terwijl de n00bmode nog geïnstalleerd staat. Dit kan niet. Dus wil je weer mods installeren, dan zul je eerst de n00bmode moeten verwijderen, alvorens je weer nieuwe mods installeert. Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) ik zal kijken of het lukt, heb je enig idee waar ik kan vinden welke versie het is??maar ik heb die gta noobmode wel gewoon kunnen downloaden, of valt dat niet onder een mod? dit staat in de read me bij installeren staat ______________________________ GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. dus dan heb k gewoon de eerste versie? Wanneer heb je SA gekocht? Niet:P:P Die n00bmode valt wel onder mods, en je hebt inderdaad een gewone V1. Ik denk dat je probeert andere mods te installeren, terwijl de n00bmode nog geïnstalleerd staat. Dit kan niet. Dus wil je weer mods installeren, dan zul je eerst de n00bmode moeten verwijderen, alvorens je weer nieuwe mods installeert. maar ook als er geen mods zijn en k doe die ene die k wil geeft ie weer een fout melding. Maar nadat het programmatje is geinstalleerd(de mod) komt het sgermpje van mod installer ofzow, maar daar kan ik ook niks mee:S ik heb het trouwens over de san andreas modern mod http://www.gtamods.de/gtasa_mods.php (de 9e:P) Bewerkt: 22 juni 2007 door JoGuM Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Waarschijnlijk heb ik het al gevonden door op andere topic's te kijken. Ik heb dit in in nieuwe reactie gedaan om te laten zien dat het 'probleem' is opgelost:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.