Mister.X Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Giovanni Elber- Topspeler bij Bayern Munchen en toen is hij bij Olym. Lyon gaan spelen en niet meer gezien. Hendrik Larsson-Goeie speler bij Celtic en Barcelona, speelt nu in eigen land! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Hatem Trabelsi zit zonder club. Bij Ajax één van de meest veelbelovende rechtsbacks van Europa; zou samen met Ronald Koeman de overstap naar FC Barcelona gaan maken. Kon een contract bij Arsenal tekenen. Hij werd echter jammerlijk slachtoffer van zijn eigen zaakwaarnemer. Ik mis zijn rushes op rechts, die zie je Colin niet maken. Reageren
Mister.X Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Lobont - Keeper bij Ajax. ( ) speelt nu weer in eigen land. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 inderdaad , Hatem Trabelsi word nie meer over gesproken Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hij heeft eergisteren een contract getekend bij Al-Hilal uit Saoedi-Arabië. Wat een afgang. Alhoewel het financieel waarschijnlijk geen degradatie zal zijn.. Reageren
Jantje III Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Nouja zo'n contract voor een vergeten voetballer zeker goed van hem. Reageren
Thabit Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hendrik Larsson-Goeie speler bij Celtic en Barcelona, speelt nu in eigen land! Hendrik Larsson is zeker niet vergeten, hij wil zijn carriere gewoon eindigen bij de club waar hij begonnen is! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Nouja zo'n contract voor een vergeten voetballer zeker goed van hem. Dat zeker. Wie wil er nou geen vergeten voetballer zijn. Lekker zakken vullen in die zandbak en af en toe een balletje breed leggen op Ronald de Boer of Gabriel Batistuta. Reageren
Mister.X Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Hendrik Larsson-Goeie speler bij Celtic en Barcelona, speelt nu in eigen land! Hendrik Larsson is zeker niet vergeten, hij wil zijn carriere gewoon eindigen bij de club waar hij begonnen is! Ja daarom. Niemand ziet hem meer voetballen! Reageren
Thabit Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Hendrik Larsson-Goeie speler bij Celtic en Barcelona, speelt nu in eigen land! Hendrik Larsson is zeker niet vergeten, hij wil zijn carriere gewoon eindigen bij de club waar hij begonnen is! Ja daarom. Niemand ziet hem meer voetballen! Maar hij is niet vergeten :$ een vergeten voetballer is er een die je na bijv. een transfer naar een Europese topclub nooit weer ziet, of die daar nooit meer aan bod komt. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Kenneth Goudmijn Wat toevallig ook m'n oudere neef is! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Jongelui kennen jullie hem nog Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Japie.... Ik vergeet Jaap Stam niet zo gauw hoor. Hij is dan wel klaar met z'n contract met Ajax maar was wel bij de betere club's een top- verdediger. Ik snap niet dat je hem nu al in dit topic kan zetten. Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Mijn Oom ! Klik Ik heet wel geen zondervan maar het is een broer van mn moeder en ik heb mn vaders naam Nu is hij een voetbal makelaar. Bewerkt: 13 november 2007 door T-Designz Reageren
Jantje III Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Mijn Oom ! Klik Ik heet wel geen zondervan maar het is een broer van mn moeder en ik heb mn vaders naam Nu is hij een voetbal makelaar. Ik ken die Zondervan helemaal niet in welke periode speelde die in Nederland? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.