Jantje III Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Shit weer zo'n dubbelpost ik haat het Bewerkt: 13 november 2007 door Jantje III Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Japie.... Ik vergeet Jaap Stam niet zo gauw hoor. Hij is dan wel klaar met z'n contract met Ajax maar was wel bij de betere club's een top- verdediger. Ik snap niet dat je hem nu al in dit topic kan zetten. Ik wil gewoon voorkomen dat Jaap in de vergetelheid raakt. Als je ziet hoe er over hem gesproken werd in zijn afscheidstopic, alsof het een eersteklas druiloor was die er toch nooit een pepernoot van gebakken heeft. Tot en met het EK van 2004 was er één zekerheid in je leven en dat was dat Jaap Stam laatste man stond. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) @jantje III : als je wat beter gekeken had kon je hier zien dat hij van 1984 tot 192 speelde Bewerkt: 13 november 2007 door GTA-fan2 Reageren
Jantje III Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 @jantje III : als je wat beter gekeken had kon je hier zien dat hij van 1984 tot 192 speelde Oja nou zie ik het ik kon hem ook niet kennen ik ben pas in 1993 geboren. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Kiki Musapa is een Congolese voetballer met de Nederlandse nationaliteit die per 31 augustus 2006 uitkomt voor het Turkse Trabzonspor. In het verleden kwam hij uit voor Ajax, Girondins de Bordeaux, Málaga CF, Atlético Madrid en Manchester City. Weet iemand waar hij nu speelt? Ik vond het een goeie voetballer bij ajax. Het staat in de tekst waar ie speelt Nu weten we het 100% zeker waar hij speelt: Bewerkt: 29 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.